Foto
IBM760 5420
Teil 3020
skal vi ikke hærge foto gruppen
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-04-05 20:32

for at pisse æbesen af ???
--

Mv.
Bo M Mogensen
You know that shooting up's for real That person who's screaming
that's the way he really feels We're all improvising
five movies in a week If Hollywood doesn't call us
we'll be sick Starlight open wide ( Lou Reed 1990 )

Fra : Mette P.

Dato : 04-04-05 20:41

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> for at pisse æbesen af ???
> --
>
> Mv.
> Bo M Mogensen

fejler du noget? Er der et dags-spykiatrisk afsnit i din kommune? Er det dig
fra mudderet? Er du bange for H.A.? Er du med?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-04-05 21:21

On Mon, 4 Apr 2005 21:41:28 +0200, "Mette P." <Mette.p@oncable.dk>
wrote:

>fejler du noget?

lidt snue men elllers i fin form

>Er der et dags-spykiatrisk afsnit i din kommune?

jeg ved du så¨gerne vil Mette men jeg går ikke på Date

> Er du bange for H.A.?

nej vi har samme tatovør

> Er du med?

i hwa ?

Fra : OC

Dato : 04-04-05 20:44

> [...]
> five movies in a week If Hollywood doesn't call us
> we'll be sick Starlight open wide ( Lou Reed 1990 )

Jeg synes hellere vi skulle opføre os som de voksne mennesker, vi nu engang
er..

Mvh
Ole Condrup
www.condrup.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-04-05 21:39

On Mon, 4 Apr 2005 21:43:44 +0200, "OC" <contactREMOVEME@condrup.dk>
wrote:

>Jeg synes hellere vi skulle opføre os som de voksne mennesker, vi nu engang
>er..

Det biver æbesen da ikke sur over ? så er der jo ikke nogen pointe i
det !!!

Fra : Brian Lund

Dato : 05-04-05 07:00

> Det biver æbesen da ikke sur over ? så er der jo ikke nogen pointe i
> det !!!

Hvis du ikke har andet sjov i livet end at irritere andre folk (uanset hvem
eller hvad de har gjort) har du virkelligt for lidt at give dig til...

Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 11:33

On Tue, 5 Apr 2005 08:00:29 +0200, "Brian Lund"
<geronimo@nomail-mobilixnet.dk> wrote:

>Hvis du ikke har andet sjov

jow men det her er skide skægt - bare tanken om hvordan det må plage
æbesen at han ikke kan gå ind i tråden uden at blive mere til grin

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 05-04-05 17:42

> jow men det her er skide skægt - bare tanken om hvordan det må plage
> æbesen at han ikke kan gå ind i tråden uden at blive mere til grin

Jeg tror da nok, at den der bliver mest til grin er dig. Men okay, hvis det
er det du synes er sjovt, så fint med mig, jeg gider bare ikke høre på dig,
så derfor røg du i kill-filteret

MVH
Thomas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 18:02

On Tue, 5 Apr 2005 18:42:04 +0200, "Thomas Pedersen"
<sass@'sletdette'mail.tele.dk> wrote:

>Jeg tror da nok, at den der bliver mest til grin er dig. Men okay, hvis det
>er det du synes er sjovt, så fint med mig, jeg gider bare ikke høre på dig,
>så derfor røg du i kill-filteret

Der er da ikke noget sjov ved det hvis du ikke vil klage til min
udbyder !

Fra : Brian Lund

Dato : 05-04-05 18:51

> Der er da ikke noget sjov ved det hvis du ikke vil klage til min
> udbyder!

Jeg har nu heller ikke tænkt mig at klage, men nu ryger du også i mit
kill-filter, hvor NRE iøvrigt _IKKE_ er...
NRE lukker da i det mindste ind imellem noget brugbart ud... Ha et godt liv!

Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 19:02

On Tue, 5 Apr 2005 19:51:04 +0200, "Brian Lund"
<geronimo@nomail-mobilixnet.dk> wrote:

>Ha et godt liv!
>

>Brian

Tak Brian for de smukke ord - jeg ønsker dig alt godt frem over !

Fra : Jens.b.

Dato : 05-04-05 19:27

http://www.kinagrill.dk/

Fra : Brian Lund

Dato : 06-04-05 07:03

> http://www.kinagrill.dk/

kill-filtered.

Brian

Fra : Jens.b.

Dato : 05-04-05 19:24

"Thomas Pedersen" <sass@'sletdette'mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis det er det du synes er sjovt, så fint med mig, jeg gider bare
> ikke høre på dig, så derfor røg du i kill-filteret

det må så være et filter thordreng har lavet til dig for det virker ikke.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 05-04-05 17:30

On Mon, 04 Apr 2005 22:38:39 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>Det biver æbesen da ikke sur over ? så er der jo ikke nogen pointe i
>det !!!

Du tror da ikke for alvor at NRE læser dine åndsvage indlæg.
mvh Ebbe

Fra : Henri Gath

Dato : 04-04-05 21:22

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> for at pisse æbesen af ???

Glimrende ide.....

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-04-05 21:44

On Mon, 4 Apr 2005 22:22:10 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>
>Glimrende ide.....

ja det er i al beskedenhed en glimrende ide
http://www.niels-ebbesen.net/billeder/mig.gif han har lidt fiske øjne
så manden er sgu sikkert svans ...

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 04-04-05 22:05

Bo M Mogensen wrote:

> ja det er i al beskedenhed en glimrende ide
> http://www.niels-ebbesen.net/billeder/mig.gif han har lidt fiske øjne
> så manden er sgu sikkert svans ...

Ja du er jo kender inden for det område.
Var det derfor venskabet med OTamás røg ?

--
Ejvind

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-04-05 22:12

On Mon, 4 Apr 2005 23:05:00 +0200, "Ejvind Kruse"
<hejwin@mail.tele.dk> wrote:

>Ja du er jo kender inden for det område.
>Var det derfor venskabet med OTamás røg ?

nej han ville bare gøre sig til over for æbesen

Fra : Henri Gath

Dato : 04-04-05 22:11

> ja det er i al beskedenhed en glimrende ide
> http://www.niels-ebbesen.net/billeder/mig.gif han har lidt fiske øjne
> så manden er sgu sikkert svans ...

Han har også et lille pikant strømer-overskæg...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-04-05 22:23

On Mon, 4 Apr 2005 23:11:28 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Han har også et lille pikant strømer-overskæg...

så har han sikkert også et par af de her læder bukser uden røw

Fra : Henri Gath

Dato : 04-04-05 22:27

> så har han sikkert også et par af de her læder bukser uden røw

Og så giver konen ham smæk...(det trænger han sgu også til!).....mens han
har sin netbetjent-kasket på...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 11:27

On Mon, 4 Apr 2005 23:27:26 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Og så giver konen ham smæk...(det trænger han sgu også til!).....mens han
>har sin netbetjent-kasket på...

tror du ikke snarre han har en mand ?

Fra : Langgaard

Dato : 05-04-05 10:20

<gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Han har også et lille pikant strømer-overskæg...

Han er jo også net-betjent.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 11:35

On Tue, 5 Apr 2005 11:19:50 +0200, "Langgaard"
<langgaard@klarupnet.dk> wrote:

>Han er jo også net-betjent.

ja det er ømt !

Fra : Henning

Dato : 04-04-05 21:25

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> for at pisse æbesen af ???
PLONK

Fra : Henri Gath

Dato : 04-04-05 21:33

"Henning" <Anders@nd.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> PLONK

Sked du en lort i skålen, eller hvad?

Fra : Jan Bøgh

Dato : 05-04-05 15:02

Plooooooooink!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 17:58

On Tue, 5 Apr 2005 16:02:17 +0200, "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere>
wrote:

>Plooooooooink!

der er ikke noget så smukt osm genatgelsensen kraft der ytre eccoet i
hovedte på afsenderen !

Fra : Jens.b.

Dato : 05-04-05 19:33

> der er ikke noget så smukt osm genatgelsensen kraft der ytre eccoet i
> hovedte på afsenderen !

det var vel lyden af bøghen der sprang ud af skabet ?

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-04-05 10:37

Plonk! - også i mudderet, hvor det vel nærmest siger 'slask'!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-04-05 17:46

On Wed, 6 Apr 2005 11:37:04 +0200, "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere>
wrote:

>Plonk! - også i mudderet, hvor det vel nærmest siger 'slask'!

hvor grimt Jan Bøgh er ikke længer i vor midte det fremgård godt nok
ikke af hans indlæg hvem han plonker men, hvorfor hænge sig i
bagateller det er tanken der tæller !!!

Fra : Jens.b.

Dato : 06-04-05 18:59

> hvor grimt Jan Bøgh er ikke længer i vor midte det fremgård godt nok
> ikke af hans indlæg hvem han plonker men, hvorfor hænge sig i
> bagateller det er tanken der tæller !!!

nu er han jo lige kommet ud af skabet så han har nok skumle tanker med det
slask ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-04-05 19:33

en grim og paverteret type !!!

Fra : Jens.b.

Dato : 06-04-05 20:17

> en grim og paverteret type !!!

tror det.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-04-05 20:45

On Wed, 6 Apr 2005 21:17:25 +0200, "Jens.b."

>tror det.

ja der er sgu sikkert et skumelt sub life i foto gruppen hvor de mødes
med lak & læder - jeg kan lige se æbesen der i forvejen ligner en
svans stå der i latex nederdel uden underhyller !!!

Fra : Jens.b.

Dato : 06-04-05 21:02

> ja der er sgu sikkert et skumelt sub life i foto gruppen hvor de mødes
> med lak & læder - jeg kan lige se æbesen der i forvejen ligner en
> svans stå der i latex nederdel uden underhyller !!!

ha ha ha
og med en dåse glidekrem i hånden ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-04-05 21:32

On Wed, 6 Apr 2005 22:02:25 +0200, "Jens.b."

ja så er æbesen fit for fight ...!

Fra : Jens.b.

Dato : 07-04-05 06:33

> ja så er æbesen fit for fight ...!

så skal han bare have nogle skridsikker sko.

Fra : Jens.b.

Dato : 06-04-05 18:50

> Plonk! - også i mudderet, hvor det vel nærmest siger 'slask'!

det må da være når thordreng tager dig i røven det siger sådan.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-04-05 21:46

On Mon, 4 Apr 2005 22:25:08 +0200, "Henning" <Anders@nd.dk> wrote:

>PLONK

Ohh gru jeg er blevt plonket af en Microsoft Outlook Express bruger
det er sgu sikert æbesen der skriver under alias

Fra : Brian Lund

Dato : 05-04-05 07:02

> Ohh gru jeg er blevt plonket af en Microsoft Outlook Express bruger
> det er sgu sikert æbesen der skriver under alias

Eller også er DU NRE under et andet alias? - Du er ihvertfald mindst lige så
irriterende...

Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 11:33

On Tue, 5 Apr 2005 08:02:27 +0200, "Brian Lund"
<geronimo@nomail-mobilixnet.dk> wrote:

> Du er ihvertfald mindst lige så
>irriterende...

det er jo pointen med det hele

Fra : michael bs

Dato : 04-04-05 21:47

Hvorfor kan man ikke læse Mette P.s indlæg nr 2 og 3?

mvh Michael

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-04-05 21:56

On Mon, 4 Apr 2005 22:46:34 +0200, "michael bs"
<michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> wrote:

>Hvorfor kan man ikke læse Mette P.s indlæg nr 2 og 3?

ja det er et godt spørgsmål jeg for dem 2 gange med samme indhold i
agent men der står :

> for at pisse æbesen af ???
> --

Jeg har lige lagt 48 nye knipserier on-line, det er lidt "blandede
bolsjer" fra den forgangne uge.

Tag selv et kik på flg. URL:
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_13_1of4.html

Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget
velkommen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : N/A

Dato : 04-04-05 21:36

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-04-05 21:36

On Mon, 4 Apr 2005 21:42:16 +0200, "Mette P." <Mette.p@oncable.dk>
wrote:

>Tag selv et kik på flg. URL:
http://www.niels-ebbesen.net/billeder/mig.gif

han ligener sgu Brian lidt !

>Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget
>velkommen...

nej jeg satser da på æbesen bliver skide sur og sender det i
netedikkten

Fra : Pico

Dato : 04-04-05 23:14

Bo M Mogensen wrote:

> http://www.niels-ebbesen.net/billeder/mig.gif
>
> han ligener sgu Brian lidt !

> nej jeg satser da på æbesen bliver skide sur og sender det i
> netedikkten

I siger lige til når i engang kommer ud af børnehaven. På den anden side
opførere børnehavebørn sig ikke så fjollede for nu at sige det pænt.
--
Med uvenlig hilsen
Pico

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 11:28

On Tue, 5 Apr 2005 00:14:20 +0200, "Pico" <Selvestemig@hotmail.com>
wrote:

>I siger lige til når i engang kommer ud af børnehaven. På den anden side
>opførere børnehavebørn sig ikke så fjollede for nu at sige det pænt.

du er OT .....læs vensligst fudatsen for fritid foto

Fra : Søren Nielsen

Dato : 05-04-05 14:50

Bo M Mogensen wrote:

> du er OT .....læs vensligst fudatsen for fritid foto

Det kan *du* da ikke seriøst mene?

Søren

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 17:16

On Tue, 5 Apr 2005 15:50:25 +0200, "Søren Nielsen"
<kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>Det kan *du* da ikke seriøst mene?

Jo da ;)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 05-04-05 15:09

> du er OT .....læs vensligst fudatsen for fritid foto

Det skulle du gøre. Hvad har denne diskussion med foto at gøre.

fut: dk.snak.mudderkastning

Mvh
Simon

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 17:20

On Tue, 5 Apr 2005 16:08:48 +0200, "Simon Nielsen" <news@siho.dk>
wrote:

>Hvad har denne diskussion med foto at gøre.

Det er et eidetisk billed ag æbsebs trang til at kvæulere - dte e rjo
en drøm for ham endeligt noget han for laovr kan hisse sig op over i
stedet for bare at kaste sig over de øvrige brugers små forselser

Fra : T. Testrup

Dato : 06-04-05 14:08

> Det er et eidetisk billed ag æbsebs trang til at kvæulere - dte e rjo
> en drøm for ham endeligt noget han for laovr kan hisse sig op over i
> stedet for bare at kaste sig over de øvrige brugers små forselser

Sig os, er dit tastatur gået sig en tur - eller er du på tosse-tobak ? Eller
hvor stammer den dialekt evt. fra ?

TT

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-04-05 14:26

"T. Testrup" <ingen@mail.dk> writes:

> Sig os, er dit tastatur gået sig en tur - eller er du på tosse-tobak ? Eller
> hvor stammer den dialekt evt. fra ?

Bo staver generelt dårligt (er formentlig ordblind). Ovenstående er
dog specielt slemt - det kan skyldes han har skyndt sig eller at hans
medicinering skal justeres.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 06-04-05 17:36

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Bo staver generelt dårligt (er formentlig ordblind). Ovenstående er
> dog specielt slemt - det kan skyldes han har skyndt sig eller at hans
> medicinering skal justeres.

Hvad fanden Thordreng, er du blevet grubbens Bo ekspert ?

--
Ejvind

Fra : Jens.b.

Dato : 06-04-05 18:56

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad fanden Thordreng, er du blevet grubbens Bo ekspert ?

thordreng mogensen ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-04-05 19:32

On Wed, 6 Apr 2005 19:55:46 +0200, "Jens.b."
<postkasse_66@hotmail.com> wrote:

>thordreng mogensen ?

vil du ha jeg skla adoptere ham :/

Fra : Jens.b.

Dato : 06-04-05 20:17

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-04-05 20:43

On Wed, 6 Apr 2005 21:17:04 +0200, "Jens.b."

jamen det ville da være ømt !

Fra : Jens.b.

Dato : 06-04-05 21:01

> jamen det ville da være ømt !

nu lever han jo af konen så hvorfor skulle du overtage den udgift fra hende
?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-04-05 21:32

On Wed, 6 Apr 2005 22:01:00 +0200, "Jens.b."

>nu lever han jo af konen så hvorfor skulle du overtage den udgift fra hende
>?

lidt kan man well altid få fra komunenen

Fra : Jens.b.

Dato : 07-04-05 06:34

> lidt kan man well altid få fra komunenen

du tror ikke din kommune kender ham ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-04-05 18:11

On 06 Apr 2005 15:25:54 +0200, Thorbjoern Ravn Andersen
<nospam0000@c.dk> wrote:

>Bo staver generelt dårligt (er formentlig ordblind).

jesper

> Ovenstående er
>dog specielt slemt -

pænt er dte ikke !

>det kan skyldes han har skyndt sig eller at hans
>medicinering skal justeres.

jeg havde travlt !

Fra : Jens.b.

Dato : 06-04-05 18:55

"Thorbjoern Ravn Andersen" <nospam0000@c.dk> skrev i en meddelelse

> Bo staver generelt dårligt (er formentlig ordblind). Ovenstående er
> dog specielt slemt - det kan skyldes han har skyndt sig eller at hans
> medicinering skal justeres.

kan han så ikke låne dit gæsteværelse så du kan give ham et intensivt kursus
?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-04-05 18:10

On Wed, 6 Apr 2005 15:08:19 +0200, "T. Testrup" <ingen@mail.dk> wrote:

>Sig os,

"os" er mere ind en så hvem er de ?

> er dit tastatur gået sig en tur - eller er du på tosse-tobak ? Eller
>hvor stammer den dialekt evt. fra ?

vendsyssel

Fra : Jens.b.

Dato : 06-04-05 18:52

"T. Testrup" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Sig os, er dit tastatur gået sig en tur - eller er du på tosse-tobak
> ? Eller hvor stammer den dialekt evt. fra ?
>
> TT

er du i flertal ?

Fra : Jan Bøgh

Dato : 05-04-05 15:01

Bo M Mogensen wrote:
> for at pisse æbesen af ???

Og så sa'e det PLONK!

Fra : Jens.b.

Dato : 05-04-05 17:40

> Og så sa'e det PLONK!

hvad er du for et fjols og plonke i muddergruppen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 17:57

On Tue, 5 Apr 2005 16:00:48 +0200, "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere>
wrote:

>Og så sa'e det PLONK!

Ohh rædsel en anden Microsoft Outlook Express bites the dust

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-04-05 15:49

> [...]
> five movies in a week If Hollywood doesn't call us
> we'll be sick Starlight open wide ( Lou Reed 1990 )
++++++++++++++++++++++

*PLONK*

Fra : Jens.b.

Dato : 05-04-05 17:41

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4252a451$0$707$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> *PLONK*

du er da hjernedød og skrive det i muddergruppen.

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 17:46

On Tue, 5 Apr 2005 18:41:13 +0200, "Jens.b."
<postkasse_66@hotmail.com> wrote:

>du er da hjernedød og skrive det i muddergruppen.

Hvad er hjernedødskriteriet så? At man ikke har opdaget at meddelelsen
er krydspostet?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 18:01

On Tue, 05 Apr 2005 18:46:12 +0200, Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

>Hvad er hjernedødskriteriet så? At man ikke har opdaget at meddelelsen
>er krydspostet?

Det er genialt det virker hver gang den en newbie efter den anden
falder i !

Fra : Jens.b.

Dato : 05-04-05 19:30

> Det er genialt det virker hver gang den en newbie efter den anden
> falder i !

ja der er vist ikke så meget hjemme på første sal.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 20:14

On Tue, 5 Apr 2005 20:29:59 +0200, "Jens.b."

>ja der er vist ikke så meget hjemme på første sal.

tror fan hvis de fleste er underlagt Æbesens onde vilje

Fra : Jens.b.

Dato : 05-04-05 20:34

> tror fan hvis de fleste er underlagt Æbesens onde vilje

er det den nye malko ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-04-05 20:50

Jens.b. wrote:
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> er det den nye malko ?

De har da begge overskæg ?

--
Ejvind

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 21:08

On Tue, 5 Apr 2005 21:50:25 +0200, "Ejvind Kruse"
<hejwin@mail.tele.dk> wrote:

>De har da begge overskæg ?

ja og pænt er det sgu ikke !

Fra : Jens.b.

Dato : 05-04-05 21:13

> De har da begge overskæg ?

HA HA HA

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 21:06

On Tue, 5 Apr 2005 21:33:35 +0200, "Jens.b."

>er det den nye malko ?

ja såmænd !!!

Fra : Jens.b.

Dato : 05-04-05 21:17

> ja såmænd !!!

hvor er så malkoens hemoride blevet af ?
han plejer ellers at suge sig fast i røven på malkoen ?

Fra : Claus U

Dato : 05-04-05 18:50

Alex Linaa wrote:

> Hvad er hjernedødskriteriet så? At man ikke har opdaget at meddelelsen
> er krydspostet?

Nok nærmere, at man ikke fjerner den
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-05 19:03

On Tue, 05 Apr 2005 19:49:51 +0200, Claus U <invalid@cykeltyven.dk>
wrote:

>Nok nærmere, at man ikke fjerner den

så så nu skal du ikke gi dem nogen gode idder - vi skal hygge oz noget
mere med æbesen før vi/jeg finder på noget nyt !

Fra : Jens.b.

Dato : 05-04-05 19:31

"Claus U" <invalid@cykeltyven.dk> skrev i en meddelelse

> Nok nærmere, at man ikke fjerner den

fis dog over i pludregruppen med det smil din cykeltyv.

Fra : Jens.b.

Dato : 05-04-05 19:29

> Hvad er hjernedødskriteriet så? At man ikke har opdaget at meddelelsen
> er krydspostet?

det har jeg set, men det har JN sikkert ikke.
med mindre han bare er fatsvag og lidt af en thordreng.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-04-05 16:45

"Jens.b." <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> det har jeg set, men det har JN sikkert ikke.
> med mindre han bare er fatsvag og lidt af en thordreng.
++++++++++++++++++++++++++

Hvad har jeg nu gjort dig ??

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Jens.b.

Dato : 06-04-05 18:58

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4254030d$0$141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

http://www.kinagrill.dk/

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-04-05 15:51

"Jens.b." <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.kinagrill.dk/
+++++++++++++++++++

*PLONK*

Hilsen
Jørgen Nielsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-04-05 16:47

"Jens.b." <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> det har jeg set, men det har JN sikkert ikke.
> med mindre han bare er fatsvag og lidt af en thordreng.

Hvad har jeg nu gjort dig ??

--
Mvh. Jørgen Nielsen.