Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Værdien af et Canon EOS 1000F
Fra : Holst

Dato : 04-04-05 16:47

Efter at have investeret i et Canon EOS 350D står jeg lidt med et Canon
EOS 1000F med et 35-80 mm objektiv, som jeg ikke har noget at bruge til.

Min mor snakkede så om, at hun sikkert gerne vil have det som erstatning
for det kamera, mine forældre har. De har et eller andet underligt
kompaktkamera, der bruger en underlig film.

Det må hun da også hjertens gerne få, men hun vil jo betale for det. Så
hvad er et sådant kamera værd i dagens Danmark? Er der overhovedet
købere til sådant (ja, lige bortset fra min mor)?

Kameraet er ca. 12-13 år gammelt og virker upåklageligt og har gjort det
hele tiden.

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 04-04-05 18:34

"Holst" <newsapr05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til sådant (ja, lige bortset fra min mor)?
>
> Kameraet er ca. 12-13 år gammelt og virker upåklageligt og har gjort det

Hej

Ingen er snydt hvis du tager 500,- for det !

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Holst

Dato : 04-04-05 20:04

Langgaard Bærbar wrote:

> Ingen er snydt hvis du tager 500,- for det !

Ja, det er jo ikke alverdens, men på den anden side er det jo ikke ringe
for et så gammelt stykke isenkram. Jeg siger tak.

Fra : Pico

Dato : 04-04-05 23:25

Holst wrote:

> Ja, det er jo ikke alverdens, men på den anden side er det jo ikke
> ringe for et så gammelt stykke isenkram. Jeg siger tak.

Var det ikke mere rimeligt at din mor gav en portion mad mens du lærte
dine forældre at bruge et spejlrefleks 500 er efter min mening for
meget hvis der ikke følger mange film med, det er ikke til at komme af
med de gamle spejlreflekser ellers havde jeg solgt mine 2, også
Contaxen.
Pico

Fra : Holst

Dato : 05-04-05 08:51

Pico wrote:

> [...]
> meget hvis der ikke følger mange film med, det er ikke til at komme af
> med de gamle spejlreflekser ellers havde jeg solgt mine 2, også

Hun kunne såmænd få det gratis, men de er lidt typen, der gerne vil
betale for ting. En slags FU måske.

Men jeg har da også omkring 8 ubrugte film liggende, som de naturligvis
også bare får med.

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 05-04-05 08:22

> Ja, det er jo ikke alverdens, men på den anden side er det jo ikke ringe
> for et så gammelt stykke isenkram. Jeg siger tak.

Jeg har lige solgt et på qxl med samme objektiv og en taske til. Pris kr.
410.
Mvh
Kenneth

Fra : LKM

Dato : 05-04-05 01:25

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message news:<42517a9b$1@news.dansketelecom.com>...

> Hej
>
> Ingen er snydt hvis du tager 500,- for det !

analogfoto.dk.... Hmm jeg troede sku lige at der stod "anal og foto.dk"...
Sorry...