Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
opfølgning: Så kom Canon rabatter til Eur~
Fra : michael bs

Dato : 01-04-05 21:29

news:4243054d$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "jhvl" <jhvl@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Enig. Der er imo ingen tvivl overhovedet.
>
> --
> -Jens B.

Jeg var i samme situation, ville fylde rabatkuponen ud med mit navn og
bopæl, men Danmark kunne ikke vælges på roll down menuen, så man kan ikke
udfylde formen. Jeg skrev til canon europe og spurgte.
Efter mange dage kom der et svar, at den type spørgsmål kunne de ikke
besvare der og gav mig et tlf nr jeg kunne ringe på. Der kom jeg i kø og
efter at have ventet i tre kvarter i fonen lagde jeg på...gad ikke vente
mere. Jeg har heller ikke senere kunnet komme igennem telefonisk.

mvh Michael

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-04-05 21:49

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i
en meddelelse news:424daefe$0$711$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> Jeg var i samme situation, ville fylde rabatkuponen ud med mit navn og
> bopæl, men Danmark kunne ikke vælges på roll down menuen, så man kan
> ikke udfylde formen.

Bemærk, at den menu kun har noget med købslandet at gøre. Har du købt i
Tyskland, skal du vælge Tysk fra menuen. Valg af købsland afgør alene
(udover sproget på formularen), hvilken valuta, voucheren lyder på.

Du har altså rent faktisk fået en voucher? Hvor har du købt?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/27/05)

Fra : michael bs

Dato : 01-04-05 22:09

> Bemærk, at den menu kun har noget med købslandet at gøre. Har du købt i
> Tyskland, skal du vælge Tysk fra menuen. Valg af købsland afgør alene
> (udover sproget på formularen), hvilken valuta, voucheren lyder på.

Nej, når man klikker videre skal man udfylde et skema, dels hvor udstyret er
købt, hvilken butik osv og dels et skema med ens eget navn og adresse..og
her kan man ikke vælge Danmark. Så man kan ikke udfylde formularen.

mvh Michael

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-04-05 22:19

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i
en meddelelse news:424db886$0$677$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> [...]
> udstyret er købt, hvilken butik osv og dels et skema med ens eget
> navn og adresse..og her kan man ikke vælge Danmark. Så man kan ikke

Øh. Jeg læste det som man skulle skrive det ud, udfylde og indsende det.

Fra : Holst

Dato : 01-04-05 22:01

Jens Bruun wrote:

> Du har altså rent faktisk fået en voucher? Hvor har du købt?

Jeg har lige købt et EOS 350D. Der fulgte en hel lille bog med med en
stak vouchers - hvad sådanne end hedder på dansk, værdikuponer vel. Jeg
kan mindst spare €1000, måske endog €2000.

Ud over det har jeg endnu ikke fået sat mig ind i noget af det.