Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D70S på vej
Fra : Tom K.

Dato : 31-03-05 19:44

Ligeledes er der en opdateret ver. af D70 på vej kaldet D70S.

--
Tom

Fra : HKJ

Dato : 01-04-05 18:54

Tom K. wrote:
> Ligeledes er der en opdateret ver. af D70 på vej kaldet D70S.

Den eneste forskel jeg lige har kunne få øje på er mulighed for
fjernbetjenings kabel.

Fra : Tom K.

Dato : 02-04-05 10:10

> Den eneste forskel jeg lige har kunne få øje på er mulighed for
> fjernbetjenings kabel.

.......Og 2" LCD

--
Tom

Fra : Steen Larsen

Dato : 02-04-05 11:09

In article <64cfd$424e617b$3e3d85f1$10053@nf4.news-service.com>,
"Tom K." <x@NO.spam> wrote:

> ......Og 2" LCD

Den er vel også på 8 Mpixel?

Fra : HKJ

Dato : 02-04-05 11:15

Steen Larsen wrote:

> Den er vel også på 8 Mpixel?

Så havde den nok ikke heddet D70 mere.

Fra : Steen Larsen

Dato : 02-04-05 11:24

In article <424e70b2$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
HKJ <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote:

> Så havde den nok ikke heddet D70 mere.

Det gør den jo heller - D70s

Fra : Preben Holm

Dato : 14-04-05 21:11

Steen Larsen wrote:

> Den er vel også på 8 Mpixel?

Manualen siger 3008x2000 og det giver kun 6MP

Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 02-04-05 11:02

"Tom K." <x@NO.spam> wrote in message

> ......Og 2" LCD

Nogen der har links til manual eller detaljer?

Morten

Fra : HKJ

Dato : 02-04-05 11:13

Morten Sten Andersen wrote:

> Nogen der har links til manual eller detaljer?

Der er ikke frigivet noget endnu, men ved et uheld kom Nikon til at
lægge manualen til download, den blev dog hurtig fjernet igen.

Nogle har dog fået snuppet en kopi, så du kan være heldig at finde den.
Prøv at søge på "d70s_usermanual.pdf", men den fylder altså 24 MB.

Fra : Tom K.

Dato : 02-04-05 17:55

> Nogen der har links til manual eller detaljer?

Jeps:

Nederst på siden

http://www.8080.net/html/200503/p301108280.html

--
Tom

Fra : Steen

Dato : 04-04-05 18:36

"Tom K." <x@NO.spam> skrev i en meddelelse

> Jeps:
>
> Nederst på siden
>
> http://www.8080.net/html/200503/p301108280.html

Nu har jeg prøvet 2 gange at hente D70S manualen, men hver gang er den i
stykker.

Er der nogen som har fået den OK ned?

/Steen

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 05-04-05 11:41

En helt masse bits fra Steen til dk.fritid.foto gav følgende:

> "Tom K." <x@NO.spam> skrev i en meddelelse

[...]

> Nu har jeg prøvet 2 gange at hente D70S manualen, men hver gang er den i
> stykker.

> Er der nogen som har fået den OK ned?

Ikke derfra, men http://www.d70fans.com/D70S_UserManual.pdf gav mig den til
sidst (3,8 kByte/s var hvad den i gennemsnit var om at hive de 24 Mbyte ned).
Selve .pdf-filen virker helt fint.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"I've been shot. In my fuckin ass"
-- Robert Carlyle as Felix DeSouza in '51st State'