Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billederne er humlen - udstyret er værktøj~
Fra : Søren Thorsen

Dato : 31-03-05 12:54

Hej allesammen!
Så har jeg fået lagt nogle nye billeder op på min side:
Prøv at klikke på www.thorsen.info/DK-Danmark.htm
og se de nederste 5 fotografier
Jeg håber mange vil se dem. Det er trods alt billederne, der er humlen i det
hele i denne gruppe.

Venlig hilsen
Søren Thorsen

Fra : dav

Dato : 31-03-05 13:44

"Søren Thorsen" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> [...]
> og se de nederste 5 fotografier
> Jeg håber mange vil se dem. Det er trods alt billederne, der er humlen i

Du er tilsyneladende bedre til at fotografere end til at lave hjemmesider og
link. (c:
På din Danmarksside virker linkene ikke.

Tjek det nu selv, inden du sender til gruppen for tredje gang.
Vh
Dav.

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 31-03-05 13:44

Søren Thorsen wrote:
> [...]
> og se de nederste 5 fotografier
> Jeg håber mange vil se dem. Det er trods alt billederne, der er humlen i det

Hmm, er det meningen at man kun skal se den som thumbnail´s

Tommy

Fra : Brian Lund

Dato : 31-03-05 13:48

> [...]
> og se de nederste 5 fotografier
> Jeg håber mange vil se dem. Det er trods alt billederne, der er humlen i

Man kan >stadig< ikke komme ind og se billederne... :(

Brian

Fra : Holst

Dato : 31-03-05 13:56

Søren Thorsen wrote:

> [...]
> og se de nederste 5 fotografier
> Jeg håber mange vil se dem. Det er trods alt billederne, der er humlen i det

Ingen af dem virker ... ikke i stor størrelse i hvert fald.

Fra : Per O.

Dato : 31-03-05 16:48

> [...]
> og se de nederste 5 fotografier
> Jeg håber mange vil se dem. Det er trods alt billederne, der er humlen i

Jeg kan kun være enig med dig i dit udsagn om at udstyret ikke er det
vigtigste men der imod billederne!

Du har mange gode billeder på din side, og jeg formoder vi taler om de fem
nederste billeder i det galleri linket henviser til (træerne) og de er
dejlige alle sammen.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : [HCS] 4000

Dato : 31-03-05 17:29

Hej Søren!

Fem fine billeder af træer.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *
--------------------------------

Fra : Ole Larsen

Dato : 31-03-05 18:12

Søren Thorsen wrote:
> [...]
> og se de nederste 5 fotografier
> Jeg håber mange vil se dem. Det er trods alt billederne, der er humlen i det

Ja Søren, de er smukke/rolige/stilfulde. Men snebillederne er for mig
for blå. Prøvede at tage et ind (din blokering af højreklik er Mozilla
lige glad med) og sætte hvidt i allerlyseste del af himmel. Der var imho
en stor forbedring.
Generelt har du en ret sikker stil/smag i dine billeder. Det skyldes
sikkert tiden på køkken 6
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:

Fra : Karin Trabolt

Dato : 31-03-05 19:51

Ole Larsen wrote:
> Ja Søren, de er smukke/rolige/stilfulde.

Enig!

> Generelt har du en ret sikker stil/smag i dine billeder. Det skyldes
> sikkert tiden på køkken 6

Eller mon det er på trods af

--
Karin Trabolt

Fra : Ole Larsen

Dato : 31-03-05 21:08

Karin Trabolt wrote:

> Eller mon det er på trods af

Sådan en sladrehank, tsk tsk

Fra : dav

Dato : 31-03-05 21:03

> [...]
> og se de nederste 5 fotografier
> Jeg håber mange vil se dem. Det er trods alt billederne, der er humlen i

Jeg synes de er jævnt kedelige.
Er det ikke bare nogle træer, der har stået stille i årevis?
Hvori består udfordringen? Eller det interessante?

Vh
Dav.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-04-05 09:19

dav wrote:

> Hvori består udfordringen? Eller det interessante?

Er det ikke nok at de er smukke?

vh
jan

--
- amatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Simon Tved Bakken

Dato : 01-04-05 10:26

> [...]
> og se de nederste 5 fotografier
> Jeg håber mange vil se dem. Det er trods alt billederne, der er humlen i

Farverne er fine her og et superflot motiv:
http://www.thorsen.info/Billedsider-Danmark/Dansk/Ship-3.htm

og lækkert lys på denne her
http://www.thorsen.info/Billedsider-Danmark/Dansk/Fog-1.htm

http://www.thorsen.info/Billedsider-Danmark/Dansk/Spejling%20I.htm
Kunne du ikke have gået lidt i knæ, og fået mere af træet med i spejlingen?

vh Simon