Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvad betyder dette???
Fra : den ægte fotomand

Dato : 30-03-05 20:37

hejsa

Læste lige dette på en hjemmeside, men er det bare gejl???

Alle billeder på vores servere er beskyttede med bestcrypt

Mvh Per

Fra : Tommy Jensen

Dato : 30-03-05 20:51

On Wed, 30 Mar 2005 21:36:34 +0200, "den ægte fotomand"
<denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote:

>hejsa
>
>Læste lige dette på en hjemmeside, men er det bare gejl???
>
>Alle billeder på vores servere er beskyttede med bestcrypt

Tjaa der findes da et krypterings program der hedder bestcrypt.

http://www.jetico.com/

Men jeg kan ikke lige se hvad formål det tjener at kryptere billeder
hvis de da vises korrekt på en webside hvilket jeg går ud fra baseret
på den nævnte formulering.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Michael L

Dato : 30-03-05 20:59

den ægte fotomand wrote:
> hejsa
>
> Læste lige dette på en hjemmeside, men er det bare gejl???
>
> Alle billeder på vores servere er beskyttede med bestcrypt
>
> Mvh Per

Hvilken hjemmeside? Og hvad læste du?

Mvh
Michael

Fra : DUG_TEN

Dato : 30-03-05 21:23

Det er nok min det jeg mener er at alle billeder jeg har taget gennem
mange år og som ligger på mine billede servere, er formateret med bestcrypt,
så hvis nogen løber med min hardware, kommer mine kunders billeder ikke til
at havne på Internettet, eller kommer i omløb.. dette er en sikkerhed for
mine kunder...

Dette har intet med min hjemmeside at gøre...

Hilsen

Henrik
http://studiefoto.dk/

Fra : Tommy Jensen

Dato : 30-03-05 21:28

On Wed, 30 Mar 2005 22:22:51 +0200, "DUG_TEN" <dug_ten@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>mine kunder...
>
>Dette har intet med min hjemmeside at gøre...

Ok for hvis de blev vist på webbet er de jo ikke længere krypteret