Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Panasonic NV-DS65 ???
Fra : Frank Larsen

Dato : 29-03-05 17:14

Ka´det virkli´ passe at der ikke er nogle som ligger inde inde med en
driver til et digitalt kamera fra Panasonic modellen er NV-DS65 og systemet
som den skal passe til er Windows XP home elller Proffessional , jeg syntes
at jeg har prøvet at på nettet men mit engelske er jo fra forrige århundrede
så måske derfor aner jeg ikke om jeg måske har været der hvor jeg skal kunne
dovnloade den fra, så hvis der var en behjertet sjæl der evt. vil kontakte
mig for yderligere oplysninger om dette ville jeg være meget glad.
Kontakt mig venligst på larsenfrank@stofanet.dk
da adressen hvorfra denne mail er sendt ikke eksisterer.

Frank

Fra : Lars Månsson

Dato : 29-03-05 17:46

"Frank Larsen" <frank_larsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> at jeg har prøvet at på nettet men mit engelske er jo fra forrige
> århundrede

prøv http://www.panasonic.dk det kan være at de taler/skriver dansk

hilsen
-Lars-

Fra : Ole Larsen

Dato : 29-03-05 17:51

http://www.camera-drivers.com/drivers/132/132243.htm
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (febr.2005) design og nye billeder på:

Fra : Frank Larsen

Dato : 29-03-05 21:46

Til Lars og Ole som jeg skrev er det sikkert fordi mit engelske ikke er for
godt men det jeg kan se og forstå er at den driver Ole henviser til måske
kun er beregnet for Win 98 og ikke XP men det er måske forkert opfattet, men
når jeg forsøger at hente den åbnes der straks flere andre vinduer som jeg
ikke rigtig fatter hvad jeg skal med::???

Fra : emj

Dato : 29-03-05 21:51

> [...]

>godt men det jeg kan se og forstå er at den driver Ole henviser til måske
>kun er beregnet for Win 98 og ikke XP men det er måske forkert opfattet

Nej, det er korrekt opfattet. Der skal slet ikke bruges driver til
winxp.

Hilsen emj

Fra : Lars Månsson

Dato : 29-03-05 23:09

> [...]
> opfattet, men når jeg forsøger at hente den åbnes der straks flere andre
> vinduer som jeg ikke rigtig fatter hvad jeg skal med::???

Har du prøvet at skrive på dansk til www.Panasonic.dk siden er på
dansk og de har en adresse i danmark, ellers prøv en af edb grupperne

Hilsen
-Lars-

Fra : Frank Larsen

Dato : 29-03-05 21:51

Til alle jer der siger at jeg ikke skal bruge en driver er der kun det at
sige til det at det spørger computeren efter når jeg sætter stikket i USB
porten, og windows forsøger derefter at installere en USB device tror jeg
den kalder det. og den kan åbenbart ikke finde denne driver, det skal hertil
siges at jeg ikke har problemer med andre kameraer end dette her.??? Det kan
måske være kameraet men det kan jeg jo ikke helt forstå da win. jo forsøger
på at installere omtalte dingenot

Fra : Ole Larsen

Dato : 30-03-05 05:38

Frank Larsen wrote:
> [...]
> måske være kameraet men det kan jeg jo ikke helt forstå da win. jo forsøger

Og kameraet er i den tilstand, dette nu skal være ?