Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Betjeningsvejledning på Dansk
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 29-03-05 09:34

Hej alle

Jeg har fået foræret et Olympus C 70 Zoom, da jeg ikke er nogen
ørn til sprog, vil jeg gerne spørge, om der findes en
betjeningsvejledning på Dansk.
Nogen der har ide om dette.

m.v.h.
Ole

Fra : Holst

Dato : 29-03-05 10:02

Ole J. Hansen wrote:

> Jeg har fået foræret et Olympus C 70 Zoom, da jeg ikke er nogen
> ørn til sprog, vil jeg gerne spørge, om der findes en
> betjeningsvejledning på Dansk.
> Nogen der har ide om dette.

Jeg kender ikke Olympus C 70 Zoom, men jeg har da haft fornøjelse af et
par andre - sikkert mindre - kameraer fra Olympus. Der har i begge
tilfældet være manual med på dansk, så jeg vil også gå ud fra, at hvis C
70 Zoom har været på markedet i Danmark, så er der også en dansk manual.

Prøv at kig forbi http://www.olympus.dk og se, om du kan finde en manual
der. Jeg ved, at der er manualer online, men om der også er en på dansk,
tjah ... Ellers prøv at skriv til dem.

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 29-03-05 12:00

"Ole J. Hansen" <ojh@nospamhansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har fået foræret et Olympus C 70 Zoom, da jeg ikke er nogen
> ørn til sprog, vil jeg gerne spørge, om der findes en

Du kan på www.olympus.dk finde en "Quick Start Guide" på Dansk til C 60
Zoom. Den minder sikkert meget om guiden til C 70.
Mvh
Kenneth