Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EF-L4,5-5,6/100-400 IS USM
Fra : Bent Fer

Dato : 28-03-05 14:13

Jeg prøver igen, er der nogen der har erfaringer med Canon EF-L
4,5-5,6/100-400 IS USM ? , jeg overvejer at købe dette objektiv.

mvh

Bent Fer

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-03-05 14:33

"Bent Fer" <bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg prøver igen, er der nogen der har erfaringer med Canon EF-L
> 4,5-5,6/100-400 IS USM ? , jeg overvejer at købe dette objektiv.

Jeg har gode erfaringer, men endte alligevel med at sælge mit for et par
uger siden for i stedet at købe en fast 300mm. Mit umiddelbare indtryk er,
at 300mm med 1.4x TC er skarpere og med bedre kontrast end 100-400 ved
400mm. Har du behov for zoom-delen, er det et fremragende objektiv.

Hvis du kigger på mit galleri (se link i signatur), er der en del billeder,
taget med 100-400 fra perioden august sidste år til februar i år. De
allersidste billeder fra denne påske er taget med 300mm + 1.4x TC, så du har
lidt at sammenligne med.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/27/05)

Fra : Claria

Dato : 28-03-05 14:37

"Bent Fer" <bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> wrote in message
> Jeg prøver igen, er der nogen der har erfaringer med Canon EF-L
> 4,5-5,6/100-400 IS USM ? , jeg overvejer at købe dette objektiv.
>
> mvh
>
> Bent Fer

Hejsa Bent

Prøv at kontakte Henrik Høvring
http://www.fotokritik.dk/salg.html?vid=5683&ll=1

Mvh
Claudia

Fra : Bent Fer

Dato : 30-03-05 05:21

Claria wrote:
> "Bent Fer" <bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> wrote in message

> [...]

Tak for tipset, har talt med Henrik, men han har desværre fortrudt.

mvh Bent

Fra :

Dato : 30-03-05 18:17

> Tak for tipset, har talt med Henrik, men han har desværre fortrudt.
>
> mvh Bent

Hej Bent
Du er velkommen til at kontakte mig i slutningen af august(hvis du kan
vente) som vi talte om telefonisk
Hvis det bliver aktuelt før, kontakter jeg dig
Hilsen Henrik

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 28-03-05 17:07

"Bent Fer" <bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> wrote in message
> Jeg prøver igen, er der nogen der har erfaringer med Canon EF-L
> 4,5-5,6/100-400 IS USM ? , jeg overvejer at købe dette objektiv.

Jeg er meget glad for min 100-400L IS USM. Indtil videre har jeg godt nok
stort set kun brugt den ved 400mm, men regner med at komme til at bruge
andre brændvidder ved Zoo besøg her til forår/sommer.

Du kan se en masse eksempler på billeder jeg har taget med objektiver under
følgende link:

Objektivet har været mit "standard" objektiv ved udendørs fotograffering,
siden jeg fik det sidste efterår.

mvh
Flemming