MC Camp i nærhed af London?
Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 27-05-01 23:48

Hej
Jeg er ved at planlægge en MC tur rundt i Tyskland, Holland, Belgien,
England og Frankrig. Jeg har fundet frem til en række fede MC camps i alle
lande på nær England. Kender du til nogle deciderede MC Camps i nærheden af
London? Ja! så vil jeg gerne høre fra dig ang. adresse, generelle info
o.s.v.

Jeg har fundet frem til 3-4 almindelige campingpladser i nærheden af London,
men jeg ved ikke om de er MC venlige.

Henrik Nedergaard (AKA Toshido)
http://www.nedergaard.com
Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779

Fra : Morten Christensen

Dato : 28-05-01 13:24

"Toshido - AROS MotorCykel Klub" <henriknedergaard@hotmail.com> wrote in
message news:9es06e$3gc$1@sunsite.dk...
> [...]
> lande på nær England. Kender du til nogle deciderede MC Camps i nærheden

Kender og kender... Naah..

Og det er vist også sådan lidt så som så med pladser omkring London.
Et opslag på MCTC's hjemmeside (www.mctouringclub.dk) gav faktisk ikke noget
omkring London, men i Wales, Norfolk og Skotland.

Så om der overhovedet findes nogen, må der være nogle andre, der kan svare
på.....

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 28-05-01 16:33

>Morten Christensen" <mochr@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>Så om der overhovedet findes nogen, må der være nogle andre, der kan svare
på.....

Det vil jeg så se frem til at høre

IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-05-01 19:35

Se evt. her http://rover.mainz.netsurf.de/~uschla/databike.html

Der er godt nok kun en plads i England, og hvor den ligger er jeg ikke klar
over. Men siden er under opbygning, så måske kommer der mere.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : JK

Dato : 28-05-01 20:09

1) Abbey Wood Caravan Club Site, Federation Road, Abbey Wood, London SE2
0LS,
Telephone 020 8311 7708

2) Lee Valley Leisure Centre, Camping & Caravan Park.
Picketts Lock Lane ( Meridian Way).Edmonton, London N9 0AS
Telephone 0181 803 6900

Mvh Jesper

Fra : JK

Dato : 28-05-01 20:10

Part 2 vedr. campibng i London:

Eller se her:
http://www.ukcampsite.com/london/index.htm

Fra : JK

Dato : 28-05-01 20:18

Og så kommer jeg lige i tanke om en campingplads der ligger ved "Crystal
Palace" tættere kan du næsten ikke kommer det centrale London.
Mvh Jesper