Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Påstand mod påstand
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-03-05 12:23

Min kammerat siger, at han kun kunne få gode plakatbilleder ud af det ved at
sende foto direkte til fremkaldelse. Ved at brænde dem, og aflevere en CD,
mente han at der skete stort kvalitetstab. Jeg siger at det er noget
sludder: en kopi brændt på en CD er identisk med at den sendes direkte. Hvem
har ret?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ole Sahl

Dato : 26-03-05 12:31

> [...]
> mente han at der skete stort kvalitetstab. Jeg siger at det er noget
> sludder: en kopi brændt på en CD er identisk med at den sendes direkte.

Tja preben det har du hvad angår det rent tekniske.

Rent praktisk så kan årsagen være at han bruger et eller andet program som
gemmer billederne i en ringere kvalitet end originalerne når han overføre
dem til sit brænder program.

Dette kan være tilfælde hvis han bruger funktioner lige som send foto som
mail osv. disse funktioner kan følge med nogle af de programmer han har
installeret på sin computer.

Mvh. Ole Sahl

Fra : michael bs

Dato : 26-03-05 13:05

> [...]
> mente han at der skete stort kvalitetstab. Jeg siger at det er noget
> sludder: en kopi brændt på en CD er identisk med at den sendes direkte.

Hvis han bare brænder billederne uden at foretage ændringer, så har du
ubetinget ret.

Michael

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-03-05 15:27

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev > >
> Hvis han bare brænder billederne uden at foretage ændringer, så har du
> ubetinget ret.

Jeg må så have ham i forhør om, hvordan han brænder. 'Staklens' modem
glødede en hel dag for at sende billederne

M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-05 18:30

> Jeg må så have ham i forhør om, hvordan han brænder. 'Staklens' modem
> glødede en hel dag for at sende billederne

Modem? Er der virkelig stadig nogen derude, der benytter modem?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/24/05)

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-03-05 21:34

> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Modem? Er der virkelig stadig nogen derude, der benytter modem?

På landet er ISDN højeste mode....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 26-03-05 22:00

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Modem? Er der virkelig stadig nogen derude, der benytter modem?

I mange lidt større byer er KabelModem meget brugt endnu

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : J. Jørgensen

Dato : 26-03-05 23:21

"Ove Kjeldgaard" <ReadMyEmail@The.Signature> skrev i en meddelelse

> I mange lidt større byer er KabelModem meget brugt endnu
>
> --
> Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
> Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Da jeg idag kørte imellem Kerteminde og Odense, jeg tror det var omkring
Agedrup, der så jeg, at der stadig er nogle der bruger røgsignaler.
Hilsen
Jørgen