Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt billeder fra i Torsdags
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-03-05 02:26

Hejsa.

Ja, jeg prøver også lige engang med nogle billeder fra i Torsdags. Der var
desværre ikke noget fotovejr i fredags, så jeg fik kigget lidt på billeder
fra Torsdag, alle er taget i nærheden af Haderslev.

http://home6.inet.tele.dk/sass/for_sjov/Haderslev.htm

Thomas Pedersen

Fra : Peter Kjær

Dato : 26-03-05 08:49

> Ja, jeg prøver også lige engang med nogle billeder fra i Torsdags.

Hejsa,

Flotte skud du har fået der, er helt vild med ænderne der er ved at lande på
vandet.

--
/Peter
www.dacor.dk - Dykning i Danmark

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-03-05 12:48

"Peter Kjær" <peterFJERNES@dacor.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa,
>
> Flotte skud du har fået der, er helt vild med ænderne der er ved at lande

> vandet.

Hej Peter.

Takker for ordene. Ænderne er jeg også glad for, jeg har prøvet at få et
godt billede af dem i et halvt år nu, og ALTID er de blevet uskarpe fordi
den har fokuseret på noget andet end fuglene, hehe, der må da være en
nemmere vej

MVH
Thomas

Fra : ;o\)-max-

Dato : 26-03-05 09:32

"Thomas Pedersen"
> [...]
> desværre ikke noget fotovejr i fredags, så jeg fik kigget lidt på billeder
> fra Torsdag, alle er taget i nærheden af Haderslev.

En flot serie Thomas.. Det første billede med spætmejsen der
henter brænde (hvorfor gør den mon det) Jeg kan godt li'
beskæringen men tænker om man ikke kunne skære det
meste af højre side væk, eller ville det genere øjet, hva syns
folk..?? -max-

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-03-05 12:49

> [...]
> beskæringen men tænker om man ikke kunne skære det
> meste af højre side væk, eller ville det genere øjet, hva syns

Hejsa Max.

Jeg må lige prøve at lege med det igen (når jeg får et billede der ikke er
croppet og skudt i ISO 400 ). Men beskæringen er valgt udfra, at der var
en gren der dækkede dyret, hehe, man er ikke altid heldig i skoven

MVH
Thomas

Fra : [HCS] 4000

Dato : 26-03-05 12:07

Hej Thomas!

En fin serie. Der er mange rigtigt gode billeder imellem.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-03-05 12:49

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej Thomas!
>
> En fin serie. Der er mange rigtigt gode billeder imellem.

Hej Hans.

Takker for ordene.

MVH
Thomas

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 26-03-05 17:30

> [...]
> desværre ikke noget fotovejr i fredags, så jeg fik kigget lidt på billeder
> fra Torsdag, alle er taget i nærheden af Haderslev.

Dejlig serie,
Især er jeg meget begejstret for spætmejsen og rødkælken. - Ikke at de andre
er dårlige, men de to kan jeg bedst lide.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-03-05 20:29

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
andre
> er dårlige, men de to kan jeg bedst lide.

Hejsa Jesper.

Ja, det var en skam at spætterne ikke blev bedre, men sådan kan det jo gå.
Men helt sikkert en spændende lokation, som vi måske kan besøge på Mandag,
hvis ikke vi tager til Rømø

MVH
Thomas

Fra : Hans Kruse

Dato : 26-03-05 21:25

> [...]
> desværre ikke noget fotovejr i fredags, så jeg fik kigget lidt på billeder
> fra Torsdag, alle er taget i nærheden af Haderslev.

Flotte billeder, vi håber på bedre vejr ovre vestpå. Her var det fint idag.
Var ude med max i dag og poster lidt billeder senere.

--
Kind Regards,
Hans Kruse