Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan man købe et D70 med 18-70 ob
Fra : Michael L

Dato : 26-03-05 01:05

Hej

Nu er jeg blevet træt af at vente på at Nikon kommer med en afløser for
deres D70 så med mindre nogen af jer ved at de har noget nyt på
trapperne indenfor de næste få måneder så vil jeg ud og have fat i sådan
en fætter og gerne i morgen.

Jeg opholder mig pt. på fyn og derfor vil det være lækkert hvis nogen
kan henvise til hvor jeg kan købe kameraet omkring Odense eller omegn.
Dvs. til en fornuftig pris - Danskdatasalg har det til 8500 kr. Har ikke
noget imod at betale lidt mere, men ikke de fx. 11-11.500 kr Merlin og
lign. steder tager.

Ligeledes må det gerne være en butik som har en SB-800 hjemme også.

Håber på et par hurtige svar så jeg kan bruge lørdagen på at få fat i
legetøjet inden vi igen støder på en helligdag ;)

Mvh
Michael

Fra : Jakob

Dato : 26-03-05 03:16

In article <4244a749$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
michael@mlykkeNOSPAM.dk says...
> [...]
> deres D70 så med mindre nogen af jer ved at de har noget nyt på
> trapperne indenfor de næste få måneder så vil jeg ud og have fat i sådan

Det ser ud til at det er på lager i computercity ved siden af Bilka.
Ørbækvej 111 5220 Odense Sø Tel nr: 70158000
Åbningstider    Hverdage 10-19
Lørdage 10-16

Til 8999 kr, inkl. 28-80 mm.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-03-05 13:35

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

[...]

+++++++++++++++++

Hej.

Nu var det med et 17-70mm og ikke et 28-80mm han søgte

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Jakob

Dato : 26-03-05 13:32

In article <424555fc$0$293$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk says...

> Hej.
>
> Nu var det med et 17-70mm og ikke et 28-80mm han søgte

Bevares, det var midt i nat jeg skrev så den detalje er smuttet.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-03-05 14:20

Bevares, det var midt i nat jeg skrev så den detalje er smuttet.

--
Venlig hilsen

Jakob
++++++++++++++++++

Det kan jo smutte

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 26-03-05 08:26

Michael L <michael@mlykkeNOSPAM.dk> skrev:
> [...]
>ved at de har noget nyt på
>trapperne indenfor de næste få
>måneder så vil jeg ud og have fat i sådan

Er der nogen speciel grund til at det skal være en D70 ? Canon har jo
lige sendt deres 350D på markedet, og jeg mener da nok at den kan
konkurrere med en D70, og så er den også væsentlig billigere.

Hvis det er, så kan du prøve Foto Olsen på Albanigade, eller Japan
Photo inde på gågaden her i Odense.

MVH
Thomas H.

Fra : Michael L

Dato : 27-03-05 00:17

Thomas Hupfeldt (slet A516I) wrote:

> [...]
> konkurrere med en D70, og så er den også væsentlig billigere.
>
> Hvis det er, så kan du prøve Foto Olsen på Albanigade, eller Japan

Tak for henvisningerne. Det lykkedes dog ikke at finde nogen der kunne
levere idag. Japan Photo er udelukket fordi deres priser lå næsten 5000
kr højere for de ting jeg ville have end jeg har kunne finde det til
andre steder ved danske webshops og samtidigt så skulle jeg vente endnu
længere på de fik tingene end hvad jeg skal ved netbutikkerne.

Grunden til det ikke skal være 350D er simpelthen fordi at jeg synes
deres 300D er alt for "legetøjs" agtig når man står med den. Prisen er
ikke noget jeg bekymre mig om udover at jeg ikke vil betale dobbelt pris
for den samme vare :)
Hvis jeg endelig skulle kigge på Canon så er det deres 20D istedet,
meeeeen synes Nikon'en tiltaler mig mere :)

Mvh
Michael

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 27-03-05 19:35

"Michael L" <michael@mlykkeNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres 300D er alt for "legetøjs" agtig når man står med den. Prisen er
> ikke noget jeg bekymre mig om udover at jeg ikke vil betale dobbelt pris

Men er 350D også det ? Jeg har desværre ikke haft den i hånden endnu, så jeg
ved ikke hvordan den er sammenlignet med 300D.

MVH
Thomas H.