Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
polaroid pasbilleder
Fra : Thomas VJ

Dato : 24-03-05 16:55

Hejsa,

Nogen her der ved om man kan benytte et normalt polaroid kamera til at tage
4 pasbilleder af gangen, eller om det kræver et specielt kamera?

mvh
Thomas VJ

Fra : Asle Bjerva

Dato : 24-03-05 18:20

"Thomas VJ" <forkertadresse@nowhere.invalid> skrev i melding
> Hejsa,
>
> Nogen her der ved om man kan benytte et normalt polaroid kamera til at
> tage 4 pasbilleder af gangen, eller om det kræver et specielt kamera?

Det er et spesialkamera med fire objektiver som kan utløses hver for seg
eller samlet.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Thomas VJ

Dato : 25-03-05 11:17

"Asle Bjerva" <abuse@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Thomas VJ" <forkertadresse@nowhere.invalid> skrev i melding

> Det er et spesialkamera med fire objektiver som kan utløses hver for seg
> eller samlet.
> --

Tak for info.
Ved du hvor man kan købe sådan et kamera?

mvh
Thomas VJ

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 25-03-05 11:40

> Ved du hvor man kan købe sådan et kamera?

Søgning på google giver blandt mange denne:
http://www.pau.dk/auction/APViewItem.asp?ID=3986

med venlig hilsen
Poul E. Kristensen

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-03-05 23:12

"Poul E. Kristensen" <poulemilfjern@fjernkristensen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:4243ea62$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Søgning på google giver blandt mange denne:
> http://www.pau.dk/auction/APViewItem.asp?ID=3986

Heftig pris....
Så har vi et tilsalg på vores arbejder der er en hel del billigere...
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
Har meget mørkekamre udstyr samt digitale proff printere til salg lige nu.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-03-05 23:25

Tholo - www.tholofoto.dk wrote:

> [...]
> Har meget mørkekamre udstyr samt digitale proff printere til salg lige nu.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2966 spam-mails.

Hej Thomas, det er en heftig gang spam-reklame du der poster.

Kunne du ikke ta' et kik på www.usenet.dk/netikette/udvidet.html -
og især læse det om signatur...

FUT og alt det der...

--