Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D200
Fra : Lars Troels

Dato : 23-03-05 13:31

Jeg kom i et andet forum til at nævne at jeg havde fundet et billede af den
nye Nikon D200, som vi er flere der venter på. Det må da siges at være noget
der er interesse for ud over planeten. Billedet kan ses her:
www.larstroels.dk/nyheder.htm

Jeg fik senere et svar fra en eller anden, at han kendte en hjemmeside med
en masse fakes. Måske nogen herinde synes det er interessant også.
http://www.darrelllarose.ca/gallery/NikonD200

Lad os nu håbe det snart bliver til noget. Jeg har i hvert fald sat mig på
listen til en.

God påske

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 23-03-05 13:42

Lars Troels wrote:
> Lad os nu håbe det snart bliver til noget. Jeg har i hvert fald sat mig på
> listen til en.

Har du ikke lige købt et D2Xs ?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Lars Troels

Dato : 23-03-05 13:45

> Har du ikke lige købt et D2Xs ?

Hej Thomas.

Nej. Jeg vil ikke gi så mange penge for det. Ingen tvivl om at det er super,
men så meget vil jeg simpelt hen ikke gi....men måske falder jeg i
senere.....det gør jeg jo nok.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 23-03-05 16:16

"Lars Troels" <fam.troelsVAEK@mail.dk> wrote in message

> [...]
super,
> men så meget vil jeg simpelt hen ikke gi....men måske falder jeg i

Det gør jeg nu nok også men så vil jeg have det her:
http://www.chipsphotos.com/chip/d2x-3.jpg

Mvh
Simon

Fra : Simon Nielsen

Dato : 23-03-05 16:04

> [...]
noget
> der er interesse for ud over planeten. Billedet kan ses her:

Det ligner en fake. Billedet er en blanding af D70, D100 og D2X, der er
visse steder hvor skarpheden ikke virker optimal og det er gerne på den måde
kan se sammensætningerne, det samme ved toppen og jeg tror ikke Nikon laver
et kamera der skal afløse D100 og D70 brugerne uden indbygget blitz, det
virker for mig underligt da D100 jo har indbygget blitz. Så jeg tror det vi
får at se bliver lidt anderledes, men det er da meget godt lavet det her.

Mvh
Simon