Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye knipserier fra uge 11 - 2005
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-03-05 19:49

Jeg har lige lagt 60 nye billeder on-line, der er en serie fra en
rigtig brandøvelse, hvor et par gamle spejderhytter blev futtet af,
og så er der ellers nogle årstidsaktuelle naturfotos...

Tag selv et kik på flg. URL:
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_11_1of5.html

Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget
velkommen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-03-05 20:32

"Niels Riis Ebbesen"

> [...]
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_11_1of5.html
>
> Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget

Nummer 55 og de andre to a samme typer er imo
de mest interesante, dem med brandmændende
syns jeg er for snappede, mangler noget om ikke
øjenkontakt så noget der kan engagere mig,
decisive moment eller en markant komposition,
du ved hvad jeg mener, hehe.. Ænderne er faktisk
ret flotte.. Gider ikke at oprette en ny tråd for der
blir garanteret mere gang i denne her så jeg rider
lige på ryggen af dig, med et par svane billeder..
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1481832
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1481861
-max-

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-03-05 21:17

-max- wrote:

> jeg rider lige på ryggen af dig,

Hmm... nu styrer du dig lige...))

PS: Kan du ikke lige sende mig en e-mail, din adresse dur ikke...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 20-03-05 22:48

-max- wrote:
> [...]
> blir garanteret mere gang i denne her så jeg rider
> lige på ryggen af dig, med et par svane billeder..

Hej Max

Ja der går sgu forår i fuglene, de er helt rundtossede nu - endnu et par
pletskud, kan specielt godt li 1481861. Er det ikke en ny kanon du har
skudt dem med, eller er det den der skal sælges, så sig endelig til.

Tommy

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 20-03-05 22:54

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_11_1of5.html
>
> Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget

Der er sgu nogle gode skud imellem især landskab´s og ænderne.

Tommy

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-03-05 23:23

Tommy Hjorth wrote:

> Der er sgu nogle gode skud imellem især landskab´s og ænderne.

Jeg ved godt, at billeder fra en brandøvelse nok ikke er noget som
interesserer ret mange, men Poul Rasmussen (beredskabschefen) var
den oprindlige stifter af Ølstykke Fotoklub, så billederne har lokal
betydning og interesse...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-03-05 16:54

> [...]
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_11_1of5.html
>
> Ævl, kævl, mudderkastning og troll'erier er som sædvanlig meget

++++++++++++++++++++

Hej.

Hvor ligger det fuglereservat henne, hvor du har taget nogle af billederne?
Der er nogle gode skud imellem især dette hoestet_roerskov-52.jpg.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen