Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sjov anmeldelse af Nikon D2X
Fra : Anders Houmark

Dato : 20-03-05 14:45

Faldt over en engelsk artiklen om Nikon D2X:

http://www.planetneil.com/nikon/d2x-altf.html

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-03-05 17:28

"Anders Houmark"
> Faldt over en engelsk artiklen om Nikon D2X:
>
> http://www.planetneil.com/nikon/d2x-altf.html
>

> --
> Anders Houmark

Det er et kanon fedt kamers, desværre har det også
nogle kanon store fejl, som den glade anmelder ikke
kommer ind på fordi han åbentbart har fejret sit nye
indkøb og drukket en masse bajere.. En total værdiløs
anmeldelse, imo. -max-
PS: fejlene er ved at blive undersøgt af Nikon, hehe
men det er der ingen der snakker om.. Cest la vie..

Fra : Erik W.

Dato : 20-03-05 18:29

"-max-" skrev i news:Dwh%d.105453$Vf.4025255@news000.worldonline.dk...
> Det er et kanon fedt kamers, desværre har det også
> nogle kanon store fejl, som den glade anmelder ikke
> kommer ind på fordi han åbentbart har fejret sit nye
> indkøb og drukket en masse bajere..

Hvad er det for nogen fejl Max?

Mvh Erik

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-03-05 19:09

"Erik W."
> "-max-"
>
> Hvad er det for nogen fejl Max?
>
> Mvh Erik

Ikke noget en firmware opgradering ikke burde kunne
ordne - det er alvorlige fejl, men som sædvanligt er der
ikke eet site omtaler det- Hvis du er ved at købe, så
send en mail.. Jeg har fundet fejl ved mange af de de
kameraer og objektiver jeg har leget med og fået tæsk
her i gruppen hver gang jeg har postet dem her, hehe -
det behøver jeg ikke.-max-

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 20-03-05 19:28

> [...]
> kameraer og objektiver jeg har leget med og fået tæsk
> her i gruppen hver gang jeg har postet dem her, hehe -

Jeg er meget nysgerrig og åben, så du må da meget gerne smide en mail til mig,
Max.
Jeg er godtnok ikke ved at købe nu, men når prisen kommer lidt ned og jeg
kommer til lidt flere penge, så..... ku det jo være.
Jeg har jni'snabela'tdcadsl.dk som valid adresse. Husk at skifte 'snabela' ud
med @

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Thomas

Dato : 20-03-05 22:34

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> kameraer og objektiver jeg har leget med og fået tæsk
> her i gruppen hver gang jeg har postet dem her, hehe -

Det er den helt rigtige indstilling på nettet... ved man noget interessant,
skal det naturligvis holdes hemmeligt. Alternativt kan de superhemmelige
informationer videregives bilateralt via mail.

Max, hvorfor søsætte et udokumenteret rygte?
- det er under dit vanlige niveau.

Thomas

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-03-05 22:46

";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote:

> [...]
>kameraer og objektiver jeg har leget med og fået tæsk
>her i gruppen hver gang jeg har postet dem her, hehe -

Max,

Send mig en mail, så skal jeg tjekke om jeg kan verificere fejlen.

Peter

P.S. Sæt mit fornavn ind i stedet for nulldev i mail adressen.

Fra : Christian Grüner

Dato : 21-03-05 03:31

Du må og meget gerne dumpe mig en mail :)

Fra : JHF

Dato : 21-03-05 09:18

Jeg kunne da også godt tænke mig at vide hvilke børnesygdomme d2x har!
fjern "mig" fra e-post adresse!
JHF

";>>

Fra : Klaus Madsen

Dato : 22-03-05 02:46

Hej Max

Jeg har allerede bestilt og forventer at få det sidst i denne uge,
så jeg er selvfølgelig MEGET interesseret i at høre om de fejl.
Så send mig venligst en mail.

Mvh. Klaus

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-04-05 17:12

JHF skrev:

> Jeg kunne da også godt tænke mig at vide hvilke børnesygdomme
> d2x har!

Ikke nok med børnesygdommene, så er Nikon også ved at gå i en
uheldig retning med deres NEF-format. Hemmelighedskræmmeriet er
ikke just noget der gavner forbrugeren i hvert tilfælde.

Læs f.eks.:
<http://www.adobeforums.com/cgi-bin/webx?13@122.ya50eNBNcKk.0@.3bb9e9e8/1>
(Klik på 'Log in as guest', hvis du ikke er registreret bruger).

--
Hilsen
Madsen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 20-03-05 17:45

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message
> Faldt over en engelsk artiklen om Nikon D2X:
>
> http://www.planetneil.com/nikon/d2x-altf.html

Jeps en nede på jorden review af kameraet. Jeg bliver sgu mere og mere
forelsket i det kamera

Mvh
Simon