Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Få penge for dine billeder online?!
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-03-05 09:42

Faldt over denne side på et forum: http://submit.shutterstock.com/

Ved ikke om den er reel nok, eller om det er svindel, men til dem der
har billeder af anseelig kvalitet liggende på nettet alligevel, ville
det måske ikke være tosset kunne tjene et par hundrede $$ pr. måned uden
at røre en finger

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 19-03-05 12:11

"Thomas Schreiber" <removenews@schreiber.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> billeder af anseelig kvalitet liggende på nettet alligevel, ville det
> måske ikke være tosset kunne tjene et par hundrede $$ pr. måned uden at

+++++++++++++++++++++

Hej.

Hvorfor har jeg bare ikke tiltro til sådan noget? I 99,9% af tilfældene
hvor man bliver lovet penge for ikke
at røre en finger er fup.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 19-03-05 13:30

On Sat, 19 Mar 2005 12:11:29 +0100, "Jørgen Nielsen"
<jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>+++++++++++++++++++++
>
>Hej.
>
>Hvorfor har jeg bare ikke tiltro til sådan noget? I 99,9% af tilfældene

Jeg tror nu nok i dette tilfælde man vil få pengene. Men det er bare
så små beløb at man er godt dum i hovedet hvis man sælger sine
billeder der. Det er noget i stil med få kroner per gang et billede
sælges.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-03-05 14:36

"Thomas Schreiber"
> [...]
> har billeder af anseelig kvalitet liggende på nettet alligevel, ville
> det måske ikke være tosset kunne tjene et par hundrede $$ pr. måned uden

Jeg vil sige som Graucho Marx - en klub som vil ha' folk som mig
som medlemer er ikke en klub jeg vil være medlem af.. Ligegyldigt
hvor mange $$ tegn du kan taste Thomas - lad vær med at anbefale
noget du ikke selv kan lægge navn og rygte til - dårlig stil..!! -max-