Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Opspejlingsplader - nogle kreative ideer?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-03-05 17:08

Jeg skal bruge et par opspejlingsplader - inden jeg farer ud og køber det
første og bedste, så er jeg interesseret i at høre hvad I andre bruger? Hvad
er godt og billigt? Det skal gerne være stift.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Bo Bjerre

Dato : 17-03-05 17:04

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote in message
> [...]
> Hvad
> er godt og billigt? Det skal gerne være stift.

Hvis det skal være billigt, og ikke nødvendigvis kunne foldes sammen, så har
jeg haft god brug af tynde skumplast plader. Hentes på nærmeste byggemarked.

Bo //

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-03-05 17:18

Bo Bjerre wrote:

> Hvis det skal være billigt, og ikke nødvendigvis kunne foldes sammen, så har
> jeg haft god brug af tynde skumplast plader. Hentes på nærmeste byggemarked.

Og hvis det skal være transportabelt, så finder du nogle gode
løsninger på www.lastolite.com - og så må du leve med, at de er
halvdyre...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 17-03-05 17:48

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Og hvis det skal være transportabelt, så finder du nogle gode løsninger på
> www.lastolite.com - og så må du leve med, at de er halvdyre...

jeg hæftede mig ved ordet: billigt. OK: skumplastplader kan også foldes, men
de er ubrugelige bagefter...
-evt gaffa-hængsler?

Der kan købes/kasseres MANGE skumplader til den pris de prof'e koster. Men
størrelsen er begrænset, og der mangler alle mulige gode beslag til at sætte
dem på stativer.

Bo //

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-03-05 00:15

> jeg hæftede mig ved ordet: billigt. OK: skumplastplader kan også foldes,
men
> de er ubrugelige bagefter...
> -evt gaffa-hængsler?

Hvis du tager skumplast og limer dem fast til en masonitplade og skærer den
midt over så kan du sætte ordentlige hængsler på, men selvfølgelig kan Gaffa
hængsler også bruges direkte på skumplastet

> Der kan købes/kasseres MANGE skumplader til den pris de prof'e koster. Men
> størrelsen er begrænset, og der mangler alle mulige gode beslag til at
sætte
> dem på stativer.

Det kan også klares med en gang skumplast på masonit og nogle skruer og lidt
smarte ideer, og går skumplstet i stykker så kradses det bare af og noget
nyt sættes på, så kunne det da næsten ikke være mere enkelt og ligetil.

Det gav mig faktisk selv en ide

Jeg har altid bruget hvidt mat-lakeret malerlærred med en papplade bagpå.,
det kan jo bare ikke foldes.

Mvh
Simon

Fra : Claus Smith

Dato : 17-03-05 17:35

Hvide flamingoplader, masoniteplader beklædt med guld og sølvfolie, færdige
reflektorer fra f.eks. www.obt.dk eller www.elfoflash.dk ...det var et par
muligheder.

Claus Smith