Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SD ram
Fra : Søren Thomsen

Dato : 16-03-05 18:49

Hej..

Er der forskel på SD ram, synes jeg kan finde 256 ram fra samme producent
men til forskellige priser ?

Nogen der kender et godt mærke til en god pris og hvor, evt link. Jeg søger
256 SD ram.

Søren

Fra : Jakob

Dato : 16-03-05 19:29

In article <42387182$0$707$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
s.thomsen@mail.dk says...
> Hej..
>
> Er der forskel på SD ram, synes jeg kan finde 256 ram fra samme producent
> men til forskellige priser ?

Altså der er jo forskel i hastighed men ved ikke om det er det du mener.
Nogle funktioner i nogle kameraer kræver et highspeed kort for at
fungerer. Modtager selv et ixus 700 imorgen (YEAHHHHHHH :0) og til det
skal jeg have købt et highspeed kort for at kunne bruge den bedste video
kvalitet og for at kunne tage billeder hurtigt efter hinanden.

Jeg har set et 512 mb kingston highspeed kort hos www.bjdata.dk til 298
kr det synes jeg egentlig er pænt billigt. Det kan faktisk ikke betale
sig at købe et "langsomt" kort, så er man jo også lidt fremtidssikret
selvom du måske ikke har behov for hastigheden i dit nuværende kamera.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Søren Thomsen

Dato : 16-03-05 20:00

Tager jeg helt fejl, eller er det et link til noget med vand !!

Søren

Fra : Bo Andersen

Dato : 16-03-05 20:22

> Tager jeg helt fejl, eller er det et link til noget med vand !!
>
> Søren

Næh, måske Jakob mente www.bj-trading.dk ?
De har er "Kingston Elite Pro Hi-Speed" SD 512 MB
til 295,- (plus 15,- ved ordrer under 8000,-) +pp

Og et CF 1GB Elite Pro til 470,-

Venligst, Bo Andersen.

Fra : Jakob

Dato : 17-03-05 00:03