Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt kamera
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 14-03-05 21:49

Hej alle her.

Jeg er helt ny her, men jeg har et meget brændende spørgsmål,
jeg står og skal købe et digitalkamera, men jeg er nu blevet lidt
i tvivl.
Jeg er bare almindelig bruger, og jeg har ikke meget forstand på
foto.

Mine valg står lige nu mellem:

Olympus C-70
eller
Sony Cyber Shot

Der må være nogen her der kan forklare mig lidt om hvad forskel der
er og hvad jeg evt. skal købe.

m.v.h.
Ole

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 14-03-05 23:57

Hej igen!
Jeg glemte at skrive, at det drejede sig om et:
Sony Cyber DSC-P200 Shot
m.v.h.
ole