Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Sony DSC W5 eller Canon A520???
Fra : Finn

Dato : 14-03-05 20:16

Hvilken af de 2 ville i vælge og hvorfor?

Jeg kan ikke finde nogle test/review på nettet af de 2 "kun" pressemeddelser
eller korte beskrivelser. Plejer man ikke relativt hurtigt at teste nye
kameraer?

PS jeg har nu et Canon A70 som egentlig er OK men meget grovkornet ved
ISO200 (og derover)

Mvh
Finn I

Fra : Brizz

Dato : 14-03-05 20:21

> [...]
> at teste nye kameraer?
>
> PS jeg har nu et Canon A70 som egentlig er OK men meget grovkornet ved

http://www.dpreview.com/reviews/specs/Sony/sony_dscw5.asp

http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/canon_a520.asp

værsgod..så er der lidt læsning.

Hvilken af dem du skal vælge vil jeg lade andre om at bedømme.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....der fik sit 20D idag

Fra : Finn

Dato : 14-03-05 20:29

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> værsgod..så er der lidt læsning.

Dem har jeg set men det er "kun" tekniske data om man så må sige....

Mvh
Finn

Fra : Kristian

Dato : 14-03-05 21:14

Hej

Her er en anmeldelse af Canon-modellen, og den lyder rimeligt positiv.
Samtidig er dette kamera billigst så vidt jeg ved.

Kristian

http://www.dcresource.com/reviews/canon/powershot_a510_a520-review/index.shtml

Fra : Martin K. Hansen

Dato : 14-03-05 23:31

"Finn" <formel1@email.dk> wrote in message

> Hvilken af de 2 ville i vælge og hvorfor?

Jeg ville vælge Canon. Sony har ry for at overdrive farverne. Canon for at
være neutrale. Jeg kan bedst lide det sidste.

Jeg mener bestemt at www.akamera.dk har testet det. Og så er det oven i
købet på dansk :)

Martin