Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EOS 300D, udnyttelse af Hi-Speed CF-kort ?
Fra : Bo Andersen

Dato : 14-03-05 20:04

Har pt. "alm." CF-kort og påtænker at købe
et nyt 1 GB, vil jeg kunne presse lidt mere performance
ud af kameraet med et Hi-Speed kort ?

Option 1:
Kingston Elite-PRO
Billig 470,- og hurtigere end alm. CF.

Option2:
SanDisk Ultra-II
Dyrt 696,- men hurtigt

Kan 300D udnytte dette kort ?
Eller er det overkill ?

Andre anbefalinger end disse to ?
Venligst, Bo Andersen.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kenneth K.

Dato : 14-03-05 20:24

On Mon, 14 Mar 2005 20:03:46 +0100, Bo Andersen <qwertydotcom@hotmail.com>
wrote:

> Option2:
> SanDisk Ultra-II
> Dyrt 696,- men hurtigt
>
> Kan 300D udnytte dette kort ?

Det korte svar, nej. Se:
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-6425

> Eller er det overkill ?

Ja.

vh,
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk - a picture a day

Fra : Tommy Jensen

Dato : 14-03-05 20:26

> [...]
<qwertydotcom@hotmail.com> wrote:

>Har pt. "alm." CF-kort og påtænker at købe
>et nyt 1 GB, vil jeg kunne presse lidt mere performance

300D kan ikke udnytte den fulde hastighed af high speed kort. Så enten
kan du købe det billige og måske endda købe 2. Eller hvis du har
planer om en dag at købe 20D kan du købe det dyre og hurtigere så skal
du måske ikke skifte kort ud senere.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.

Fra : Bo Andersen

Dato : 14-03-05 20:43

> [...]
> du måske ikke skifte kort ud senere.
>

> MVH Tommy Jensen
> Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.

Ifølge det link Kenneth K sendte (Tak for det), så er der vist ingen
tvivl om det bliver Kingston Elite Pro.
Sådan som priserne er raslet ned på Flash-RAM, skal
jeg slet ikke "fremtidssikre"noget som helst.
Tak for info.

Venligst, Bo Andersen.
PS: Har du fået en hotmail fra mig ?

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 14-03-05 21:12

On Mon, 14 Mar 2005 20:43:20 +0100, "Bo Andersen"
<qwertydotcom@hotmail.com> wrote:

>Venligst, Bo Andersen.
>PS: Har du fået en hotmail fra mig ?

Ja, jeg har fået en gmail