Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
gakkede gangarter
Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-03-05 01:55

Et mandag morgen smil (ænder).. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1476749

Fra : Ole

Dato : 14-03-05 06:59

-max- wrote:
> Et mandag morgen smil (ænder).. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1476749

For en gangs skyld et fuglebillede der er interessant (og yderst
morsomt) for andre end fugleinteresserede og lang-brændvidde-fetischister.
Desværre så uden din sædvanlige høje tekniske kvalitet, der er så
afgørende for denne slags billeder. Det gør nu ikke meget her, når der
er andet at gøre godt med.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-03-05 11:05

"Ole"

> [...]
> Desværre så uden din sædvanlige høje tekniske kvalitet, der er så
> afgørende for denne slags billeder. Det gør nu ikke meget her, når der

Jeg syns ikke der var så meget andet jeg kunne gøre her,
rent teknisk - små mørke ænder på en lys isflage, lidt sne
i luften og overskyet - Jeg overexponerede med 2/3 med
ekstra kontrast, farve og sharpening i kameraet, iso er 640
for at holde 1/800s ved fuldt hul på 500mm med 1,4tc.
Måske den kune have klaret lidt mere overexponering..??-max-

Fra : Ole

Dato : 14-03-05 16:58

-max- wrote:

> Måske den kune have klaret lidt mere overexponering..??-max-
Aner det ikke. Jeg er nok bare forvændt med din og Kruses optiske kvalitet.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-03-05 08:57

-max- wrote:
> Et mandag morgen smil (ænder).. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1476749

LOL!
Godt set.

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 27/2/2004) ynkelige knipserier kan findes på

Fra : Jakob

Dato : 14-03-05 09:22

In article <nn5Zd.104490$Vf.3998525@news000.worldonline.dk>, ma22x3
@hotmail.com says...
> Et mandag morgen smil (ænder).. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1476749

Ha ha ha det er sgu godt set, man får på fornemmelsen at de ikke er så
vilde med at stå på den kolde is :0)

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 15-03-05 07:39

-max- wrote:
> Et mandag morgen smil (ænder).. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1476749

Hvad fanden har du fodret dem med inden du tog billedet, kanon billed af
dansene ænder.

Tommy

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-03-05 08:48

"Tommy Hjorth"

> Hvad fanden har du fodret dem med inden du tog billedet, kanon billed af
> dansene ænder.
>
> Tommy

Christiania ligger lige om hjørnet og Grønlænderhuset forenden
af denne sø, jeg ved ikke men hvis vi alle sammen slår en streg
i ny og næ

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 15-03-05 17:06

-max- wrote:
> "Tommy Hjorth"

> Christiania ligger lige om hjørnet og Grønlænderhuset forenden
> af denne sø, jeg ved ikke men hvis vi alle sammen slår en streg
> i ny og næ

"HaHa" tænkte nok der var noget i den sø som ænderne/fuglene bliver
fjollet af.

Tommy