Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Badstuen i Odense?
Fra : Ole Sahl

Dato : 13-03-05 15:19

Er der nogen her inde der bruger fotofaciliteterne på Badstuen i Odense?

Har selv været forbi en enkelt gang, men der var ikke nogen aktivitet,
måske fordi Danmark havde en vigtig håndboldkamp den dag. *S*

Mvh. Ole Sahl

Fra : Nogen

Dato : 14-03-05 10:33

"Ole Sahl" <nosecret4you@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har selv været forbi en enkelt gang, men der var ikke nogen aktivitet,
> måske fordi Danmark havde en vigtig håndboldkamp den dag. *S*

Dav

I de gode gamle analoge dage var der meget gang i den på Badstuen. Hvordan
det ser ud nu ved jeg ikke, i disse digitale tider laves det hele jo hjemme.
Nok lidt en skam da der næsten altid er nogle at tale med, det behøves ikke
altid at være om foto.

Ivan

Fra : Ole Sahl

Dato : 14-03-05 10:58

> [...]
> det ser ud nu ved jeg ikke, i disse digitale tider laves det hele jo
> hjemme. Nok lidt en skam da der næsten altid er nogle at tale med, det

Var også min tanke, men de har jo netop edb udstyr der og studie anlæg har
de også..
troede også der var en masse der brugte stedet.

Var der ikke noget om en fototur på fyn??

Ole Sahl