Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Efterlysning: Billeder af politi og p
Fra : Igor Vovchanchyn

Dato : 10-03-05 13:44

Hej gruppe!

Jeg er ved at lave en side om politiet, og efterlyser derfor billeder af
politi, politibiler, politiet i aktion - i det hele taget alt med politiet.

Så hvis du ligger inde med billeder som du har lyst til at få på min
side, så skriv til kontakt(a)gorillaen(dot)net.

Min side ligger på http://indsats.net - kig ind og se om ikke dine
billeder ville pynte der :)

MVH
Andreas
--- ----

www.gorillaen.net
www.indsats.net

Fra : Per O.

Dato : 10-03-05 13:58

"Igor Vovchanchyn" <igor@spa.m> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så hvis du ligger inde med billeder som du har lyst til at få på min side,
> så skriv til kontakt(a)gorillaen(dot)net.

Måske kan du snakke med en af de her:

http://www.112alarm.dk/
http://www.112-fredericia.dk/

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Emil

Dato : 10-03-05 13:58

On Thu, 10 Mar 2005 13:44:14 +0100, Igor Vovchanchyn wrote:

>Jeg er ved at lave en side om politiet, og efterlyser derfor billeder af
>politi, politibiler, politiet i aktion - i det hele taget alt med politiet.

Du kan også spørge indehaveren af
http://www.112alarm.dk/

m.v.h. Emil

Fra : .Kody

Dato : 10-03-05 14:51

> [...]
>
> Så hvis du ligger inde med billeder som du har lyst til at få på min side,
> så skriv til kontakt(a)gorillaen(dot)net.

Den her giver da en del
http://images.google.com/images?hl=da&lr=&q=politibil

..Kody

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-03-05 16:24

..Kody wrote:

> Den her giver da en del
> http://images.google.com/images?hl=da&lr=&q=politibil

Tja... men du overså vist denne her: This image may be subject to
copyright.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus P. Hastrup

Dato : 10-03-05 17:00

Igor Vovchanchyn wrote:
> Hej gruppe!
>
> Jeg er ved at lave en side om politiet, og efterlyser derfor billeder
> af politi, politibiler, politiet i aktion - i det hele taget alt med
> politiet.

Prøv Morguefile - www.morguefile.com
og Stock.xchng - www.sxc.hu

Husk at se, om der er særlige regler for brug af de enkelte billeder.

mvh. Claus