Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Automatisk overførsel af billeder fra kame~
Fra : BuFFerz

Dato : 10-03-05 00:44

Hej

Jeg hjælper en med hans pc og digital kamera - (han er lidt oppe i alderen)
Han kan ikke huske hvad han skal gøre for at flytte en mappe og omdøbe den
mm. når han tømmer sit digi kamera.

Jeg/vi søger derfor et system/program der gør at man kan tømme sit kamera
ved at klikke på /en enkel knap/, fx på skrivebordret hvorefter mappen med
billeder i kameraet bliver flyttet over i en mappe - på computeren - med
unikt navn, fx dags dato.

Jeg skal nok sætte systemet op - men herefter skal det være nemt for ham at
med et enkelt dobbeltklik eller 2 få tømt kamerat som beskevet ovenfor.

Hvoran kan dette løses ?

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-03-05 01:10

BuFFerz wrote:
> [...]
>
> Jeg skal nok sætte systemet op - men herefter skal det være nemt for
> ham at med et enkelt dobbeltklik eller 2 få tømt kamerat som beskevet

Prøv dette - virker glimrende: http://home.planet.nl/~icompare/icopy.htm

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Photo Gallery DK - har stor fordel af dot.com krisen. Hvis ideen var
lanceret før krisen, så ville der straks ha' været nogle meget store

Fra : BuFFerz

Dato : 10-03-05 11:30

> Prøv dette - virker glimrende: http://home.planet.nl/~icompare/icopy.htm
>

> Med venlig hilsen,
>
> Morten Wartou

Tak morten - det er jo perfekt !
Når jeg lige har sat det op for ham, er det meget net at gå til

--
Bufferz
www.Yoo.dk