Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Konveteringsprogram søges....
Fra : NFE

Dato : 09-03-05 17:24

Hej NG..

Jeg har nogle billeder liggende i bmp format (ca 900 stk) jeg vil gerne have
dem alle konveteret til jpg. Findes der et gratis eller næsten gratis
program der han klare hele mappen på en gang så jeg ikke skal sidde og
konvetere dem enkeltvis?

Mvh. NFE

Fra : Jan Otto Ruud

Dato : 09-03-05 17:36

"NFE" <efrahmn@REMOVEhotmail.com> wrote in message
> [...]
> have dem alle konveteret til jpg. Findes der et gratis eller næsten gratis
> program der han klare hele mappen på en gang så jeg ikke skal sidde og

Prøv Irfanview. Det er gratis og kan det meste, også batch prosessering.

http://www.irfanview.com/

--
Jan Otto

Fra : NFE

Dato : 09-03-05 18:39

> Prøv Irfanview. Det er gratis og kan det meste, også batch prosessering.
>
> http://www.irfanview.com/

1000 tak for hjælpen. Irfanview gjorde jobbet....

MVH. NFE

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-03-05 17:40

In article <422f232d$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, NFE wrote:
> [...]
> dem alle konveteret til jpg. Findes der et gratis eller næsten gratis
> program der han klare hele mappen på en gang så jeg ikke skal sidde og

Jeg er ret sikker på CygWin klarer det.

Hvis du leder på google på: batch process images

så dukker der også en masse op.

Fra : Richard

Dato : 09-03-05 17:59

NFE wrote:

> [...]
> dem alle konveteret til jpg. Findes der et gratis eller næsten gratis
> program der han klare hele mappen på en gang så jeg ikke skal sidde og

OmniFormat - søsteren til freeware PDF-skriveren PDF995 - kan klare det,
og rigtig mange andre formater. Tilmed kan du stille på flere parametre
i processen: <http://www.omniformat.com/download.html>

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK