Samtaleanlæg - erfaringer søges ...
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 27-05-01 21:51

Hej NG

Jeg går og lurer lidt på at købe et samtaleanlæg, så jeg kan tale med (læs:
høre på!) "System Administratoren" på vores køreture......

Men jeg synes jeg famler lidt i blinde på dette område, så jeg vil gerne
høre lidt om jeres erfaringer med diverse anlæg.

Jeg vil gerne høre, både om traditionelle anlæg og dem der også kan anvendes
trådløst mellem to MC'er (eller flere) og der findes vist også nogle som
virker uden strøm !!! - Det jeg tænker på er så noget som lydkvalitet, pris,
evt. montering o.s.v. og selvfølgelig hvor de fåes

Henvisninger til artikler i diverse MC-blade er også velkomne.

På forhånd tak
Thore Jensen
RF600R
Motorcykelister er sgu mere fornuftige !

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 27-05-01 21:54

Glemte lige at sige, det skal kunne anvendes i full face hjelme.....
--
M.v.h.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-05-01 23:09

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Henvisninger til artikler i diverse MC-blade er også velkomne.

Her er en forhandler
Jeg fandt en enkelt på www.rf-connection.com
Har købt en del radiogrej der engang, da man snakkede i "walkie"

/Thomas

Fra : Brian

Dato : 28-05-01 17:23

Hej Thore.

Tjaa nu lyder det jo som om det er uden tvang du vil have samtaleanlæg....
????, nå men jeg havde oxo fået påduttet den der med samtaleanlæg, af "
systemadministratoren".
Så skete der det at jeg var nødt til at købe nye tændhætter, og kabel ( i et
desperat forsøg på at få bold´Oren til at køre). Til det formål fik jeg at
vide at jeg skulle købe de " Ulovlige" Det er dem uden støjhætte. DVS at de
går i radio, og div. andre Mhz relateret skidt. Ergo kunne jeg "Desværre"
ikke bruge sådan et samtaleanlæg. ))))))))))))

Brian W.

"Som snart skyder bold´oren."

--