Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
PIP!
Fra : Hans Kruse

Dato : 09-03-05 00:03

Drister mig til en enkelt fra sidst på dagen!
http://www.pbase.com/hkruse/image/40589081/original

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 09-03-05 00:10

> Drister mig til en enkelt fra sidst på dagen!
> [...]

Hejsa Hans.

Ja, hvad kan jeg sige, jeg må ud og lege med min vandstær snart, det kan
ikke gå det her, at jeg sidder og savler over dine billeder hver gang, hehe.
Det er dog ikke det bedste af den du har i dit portfolio. Men flot sceneri
med backlight.

MVH
Thomas

Fra : Hans Kruse

Dato : 09-03-05 00:16

> [...]
hehe.
> Det er dog ikke det bedste af den du har i dit portfolio. Men flot sceneri

Nu var billedet lidt inspireret af at vi ikke så godt må vise fuglebilleder
her

Hehe, hva med ham her, der tager fodbad
http://www.pbase.com/hkruse/image/40589084/original?
Men den her er nok det tætteste det er lykkedes mig at komme på
http://www.pbase.com/hkruse/image/40589083/original, jeg sad nok ca. 3 meter
fra den. Du kan godt låne en af dem. Der var to i dag bag den gamle
knivfabrik i Rådvad.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 09-03-05 00:31

> [...]
meter
> fra den. Du kan godt låne en af dem. Der var to i dag bag den gamle

Hejsa Hans

De to andre der, er kanon gode, dem er jeg lidt vilde med.
Ja, kan du ikke lige sende en af dem til Sønderjylland Nej, jeg har en
hernede som viser sig en gang i mellem ved Tørning Mølle. Den er nu heller
ikke sky, jeg sad overfor den i 5 minutter, hvor den badede i åen og sad og
kiggede på mig. Men selvfølgelig under en bro, broen var dog ikke hvid

MVH
Thomas

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-03-05 09:10

> Men den her er nok det tætteste det er lykkedes mig at komme på
> http://www.pbase.com/hkruse/image/40589083/original, jeg sad nok ca. 3
> meter
> fra den.

-Så skal du vel til at bruge mellemringe, eller har du et macro objektiv ?

Bo //

Fra : Hans Kruse

Dato : 09-03-05 21:37

> -Så skal du vel til at bruge mellemringe, eller har du et macro objektiv ?

Det er min Canon 300mm f/4 IS med 1.4x TC og den kan fokusere på den afstand
(ja faktisk ned til 1.3meter uden TC). Billedet er taget med IS og
håndholdt.

--
Kind Regards,
Hans Kruse