Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvorfor ?
Fra : Helle

Dato : 27-05-01 22:29

Familien har lige været i Fårup Sommerland i dag og da vi så kørte
billederne ind på computeren viste det sig at næsten alle billederne var
tåget, men kun venstre side og indtil midten af billederne.
det kan jeg ikke forstå, for det er aldrig sket før, og cameraet er lige
blevet renset.
Er der nogen der har en forklaring på det ?
Det er et Olympus C- 920 Zoom.
Hilsen Helle.

Fra : Søren Blom

Dato : 27-05-01 22:59

Har du mulighed for at lægge et billede på et site et sted, så vi kan se et
af dem, så er det langt nemmere at bedømme hvad der er gået galt?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Langgaard

Dato : 27-05-01 22:57

Hej

Min svigermor har næsten altid en tåget side på billederne, men det er fordi
hun holder en finger delvist for optikken

Kan det være derfor ?

Hvad med tasken, kan den komme i vejen, du ser det ikke i søgeren, men først
på dit billede.

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Fra : Jensen

Dato : 28-05-01 14:44

> billederne ind på computeren viste det sig at næsten alle billederne var
> tåget, men kun venstre side og indtil midten af billederne.

Jeg havde engang en optik der lavede samme nummer, det var nogle af
elementerne der var slået løse/skæve. Med et digitalt kamera er det meget
leg at gå ud og tage nogle andre billeder for at prøve/eliminere fejlene.
Tag nogle billeder hvor du er sikke på der ikke er noget foran objektivet.
Er den samme fejl der stadig må du nok en tur til en reparatør.

Jensen