Foto
IBM760 5420
Teil 3020
God og billig digicam ?
Fra : ab©

Dato : 08-03-05 09:55

Til diverse søgende er der måske noget her (Rollei dk-4010 - 4 MP 10xZoom):

http://www.fotokoch.de/startdetail/42027.shtml

ab

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-03-05 13:20

ab© wrote:

> Til diverse søgende er der måske noget her (Rollei dk-4010 - 4 MP 10xZoom):
>
> http://www.fotokoch.de/startdetail/42027.shtml
>
> ab

Dette indlæg er en regulær spam-reklame, stop venligst med den slags...!

Hvis du vil supportere newbies med deres indkøb af digicams, så kan
du gøre det med Re'er i de respektive tråde.

Læs mere om korrekt brug af nyhedsgrupperne på www.usenet.dk - der
kan du også læse, hvad FUT betyder...

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 13:46

> Dette indlæg er en regulær spam-reklame, stop venligst med den slags...!

<bla bla bla>

Suk, så skal vi til det igen. Det var næsten også for godt til at være sandt
med hele to seriøse og relevante indlæg fra NRE.

Fra : ab

Dato : 08-03-05 19:03

> Dette indlæg er en regulær spam-reklame, stop venligst med den slags...!

Jeg vil da også sætte mig ned og vente på en fed check fra Rollei - for
reklamen her "trækker jo virkelig tænder ud".

> Hvis du vil supportere newbies med deres indkøb af digicams, så kan du
> gøre det med Re'er i de respektive tråde.

Nu kom jeg egentlig kun med indlæget for at se, om du var vågen - og så for
at du for fremtiden ikke igen skal sige "æh-bæ din Re-er til mig" - du ved
jo, at vi her i gruppen lægger meget stor vægt på, hvad du mener.

ab

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 08-03-05 15:19

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> Til diverse søgende er der måske noget her (Rollei dk-4010 - 4 MP
> 10xZoom):
>
> http://www.fotokoch.de/startdetail/42027.shtml

Hej

Ja, det ser godt ud, jeg havde købt et hvis det ikke var fordi min Canon G2
er usælgelig,eller rettere ikke kan indbringe nok kr.- (i forhold til
brugsværdien), så den har jeg så valgt at beholde, og noget dårligt kamera
er det jo heldigvis heller ikke.
Mon ikke de 6x digital zoom er med i de 10x, jeg tror det !

Tak for tippet !

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : den ægte fotomand

Dato : 08-03-05 15:29

> Mon ikke de 6x digital zoom er med i de 10x, jeg tror det !

nu er mit tyske ikke optimalt, men hvad betyder dette?

Brennweite (KB) optisch 37-370 mm

Mvh Per

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 08-03-05 15:40

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> nu er mit tyske ikke optimalt, men hvad betyder dette?
>
> Brennweite (KB) optisch 37-370 mm

Jo da, men kan det være rigtigt, det lyder for godt.............

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 08-03-05 15:53

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> nu er mit tyske ikke optimalt, men hvad betyder dette?
>
> Brennweite (KB) optisch 37-370 mm

Hej

Der er 10x zoom + 6x digital.

Her står det hele.

http://www.dpreview.com/news/0411/04112303rollei_dk4010.asp

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : ab

Dato : 08-03-05 18:35

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Brennweite (KB) optisch 37-370 mm

Jeg tror KB betyder KleinBild / Småbilled, der må henvise til 35 mm ?

ab

Fra : Brian Lund

Dato : 08-03-05 19:51

> "den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror KB betyder KleinBild / Småbilled, der må henvise til 35 mm ?

Der står 5,7-57mm på objektivet, så det må jo være 35mm (37-370mm)
ækvivalent...

Brian