Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Årets pressefoto debatten har nået PFF
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 08-03-05 07:24

http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?id=1538&action=info

--
Med venlig hilsen/Best regards

René Ernst Nielsen
www.fotographi.dk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-03-05 13:13

René Ernst Nielsen wrote:
> [...]
>
> René Ernst Nielsen
> www.fotographi.dk

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2442 spam-mails.

Hej René, der er her i fotogruppen en rimmelig bred enighed om, at
det ikke er velset med opslag, som stort set kun indeholder et
ukommenteret link, der reklamerer for en hjemmeside.

Og så er din megga signatur/reklame for SPAMfighter i strid med
netetiketten, som foreskriver max. 4 liner af 72 tegn.

Du kan læse mere om netetiketten, og hvad FUT betyder på www.usenet.dk

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 08-03-05 14:48

Hej allesammen

I må undskylde at jeg ikke har skrevet hvorfor jeg sendte link, det var
fordi, at den debat der har været herinde er nået hele vejen til
Pressefotograf forbundet, synes selv det var lidt sjovt. I må alle undskylde
hvis jeg har brudt reglerne herinde.

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 15:01

Hej René, du er tilgivet, jeg nød at følge linket og læse om de forskellige
holdninger. Det virkede lidt opmuntrende at fagfæller var kritiske.
At beskrive hensigten og grunde til at post en link vil du sætte pris på når
du har været på nyhedsgruppen i nogen tid.

Mvh. Henrik

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 08-03-05 16:42

> At beskrive hensigten og grunde til at post en link vil du sætte pris på
> når du har været på nyhedsgruppen i nogen tid.
>
> Mvh. Henrik

Hej Henrik

Tak for opmuntringen, nu har jeg været med herinde i nogle år, men
alligevel

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-03-05 19:14

René Ernst Nielsen wrote:

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2468 spam-mails.
> Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Klage over spam er afsendt til abuse@post.tele.dk

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas

Dato : 08-03-05 19:26

"René Ernst Nielsen" <kontakt@fotographi.dk> wrote in message
> http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?id=1538&action=info
>
> --
> Med venlig hilsen/Best regards
>
> René Ernst Nielsen
> www.fotographi.dk

Herlig læsning - det vidner trods alt om en vis seriøsitet, at de også
bruger spalteplads på de mere brede massers synspunkter. Dog er jeg lidt
muggen over den manglende kilde på citatet i overskriften. De færreste - af
dem jeg har snakket med - opfatter det som mit citat.

Thomas

Fra : nyrup

Dato : 08-03-05 22:22

Tak for linket!
For mig var det totalt uden betydning, at du ikke kom med en 50 siders
afhandling om hvorfor du postede linket!...
Linket er overordentligt relevant! Uden dit link havde jeg ikke set at
debatten om billedet var nået pressefotografforbundet - og jeg er nok ikke
den eneste. - Det virker noget nidkært af Niels Riis Ebbesen, at han sådan
har mere travlt med at diskutere netetikette end fotografering! - Hvem er
det der fylder mest. Det minder om molbohistorien om de 7 mand der vader ind
i kornmarken for at fjerne storken der går og tramper rundt i kornet...

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-03-05 23:08

nyrup wrote:

> Linket er overordentligt relevant!

Hmmm.... hvis man på Google søger på ordne "photo" og "foto", så får
man over 267.000.000 hit, så der findes rigtig mange web-sites, som
er relevante for denne gruppe.

Og det er netop alm. høflighed, at man lige gir' sig tid, og kort
oplyser, hvad et givent link handler om...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 08-03-05 23:15

Og det er netop alm. høflighed, at man lige gir' sig tid, og kort
> oplyser, hvad et givent link handler om...

Jeg tænkte at det var hvad jeg havde gjort i emne linjen, jeg skulle nok
have startet med se subj., men jeg tænkte at der nok var en grund til at
folk klikkede på meddelelsen...

Tjek lige at min Spamfighter reklame er væk, nu har jeg skiftet til Norton
Antispam, jeg var glad nok for min Spamfighter, den havde jo fjernet 2442
spam mails fra min inbox i den periode den havde været der. Den fungerede
rimeligt (snuppede ikke alle, men alligevel), tjek den evt. på
www.spamfighter.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-03-05 23:30

René Ernst Nielsen wrote:

> Jeg tænkte at det var hvad jeg havde gjort i emne linjen, jeg skulle nok
> have startet med se subj., men jeg tænkte at der nok var en grund til at
> folk klikkede på meddelelsen...

Tja... denne gruppe er beregnet til debat, og det er dræbende for
debatten, hvis der hyppigt postes opslag, der kun rummer et link, og
derfor er der også oprettet specielle opslagsgrupper til det formål,
så brug dem, hvis du ikke gider at skrive et indlæg.

> Tjek lige at min Spamfighter reklame er væk, nu har jeg skiftet til Norton
> Antispam, jeg var glad nok for min Spamfighter, ...cut...

Du kan jo bare betale for Spamfighter, så kommer der ikke reklame,
eller du kan bruge et selvstændigt news-program, som ikke laver
signaturer i strid med netetiketten...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 09-03-05 10:05

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Du kan jo bare betale for Spamfighter, så kommer der ikke reklame,
> eller du kan bruge et selvstændigt news-program, som ikke laver
> signaturer i strid med netetiketten...

Du har 5 linjer i din signatur, Niels. Netiketten foreskriver 4.

Og lad mig for en god ordens skyld sige at jeg er ganske og aldeles
ligeglad med den ekstra tomme linje. Jeg er imidlertid temmelig træt af
din overdrevne nidkærhed, der skader mere end den gavner.

Du skrev flere gode indlæg for en uges tid siden, men nu ser det ud til
at du er tilbage i din sædvanlige dårlige stil. Jeg ved ikke hvad det
er der styrer dine indlæg, men det er temmelig tydeligt hvornår det går
galt.

FUT til netikettegruppen.
--
Toke, ikke medlem af Styregruppen.
Hverken nu eller tidligere.

Fra : Jakob

Dato : 08-03-05 23:38

In article <422e23c1$0$48622$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
kontakt@fotographi.dk says...

> www.spamfighter.dk

Ja jeg overvejer sgu at begynde at bruge den ;0), du har sgu fuld
sympati herfra.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 08-03-05 23:40

In article <422e1759$0$82478$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, p
[fjerndette]nyrup@hotmail.dk says...
> Tak for linket!
> For mig var det totalt uden betydning, at du ikke kom med en 50 siders
> afhandling om hvorfor du postede linket!...
> Linket er overordentligt relevant!

Jamen der er jo slet slet ikke relevans det drejer sig om, nej det har
du misforstået ;0)

Venlig hilsen

Jakob