Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fortel mig lige
Fra : Anders Bomholt

Dato : 07-03-05 21:26

jeg ved godt det ikke er her men hvad er det gruppen hedder hvor man kan
købe og selge digital kamara

Fra : Morten Wartou

Dato : 07-03-05 21:31

Anders Bomholt wrote:
> jeg ved godt det ikke er her men hvad er det gruppen hedder hvor man
> kan købe og selge digital kamara

dk.marked.privat.foto. På www.usenet.dk kan du se en oversigt over danske
grupper, og hvad man kan bruge dem til.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Tja... under normale omstændighedder ser jeg ikke Mortens sludder,
han er bare et opblæst narhoved som har købt et DSLR-kamera, og så

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 07-03-05 21:55

On Mon, 7 Mar 2005 21:25:33 +0100, Anders Bomholt wrote:

> jeg ved godt det ikke er her men hvad er det gruppen hedder hvor man kan
> købe og selge digital kamara

dk.marked.privat.foto i sin enkelthed.

--
M.v.h