Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp, jeg får pip !
Fra : Ole

Dato : 07-03-05 16:51

Jeg hader fugle, jeg hader billeder af dem, jeg er allergisk over for
billeder af fugle, jeg fås synsforstyrrelser af fugle og mareridt af
billeder af dem hvis det ikke lige er af en lørdagskylling. De giver mig
røde pletter, jeg får eksem af billeder af dem, min psykolog har hævet
sin timeløn med 100 % blot i løbet af den sidste uge. STOOOOP!
Er der ikke nogle der fotograferer nøgne piger.................hvide
piger, sorte piger, røde piger, gule piger, tykke piger, tynde piger,
alt, piger med bumser, piger....alt....blot ikke piger med
fjerboa........stooop med jeres fuglebilleder eller jeg kommer og
ringmærker jer med jeres bigma/bazzogma/........Arrrggggh!
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : Tommy Jensen

Dato : 07-03-05 17:12

On Mon, 07 Mar 2005 16:50:55 +0100, Ole <olenospam@nospam.dk> wrote:

> [...]
>fjerboa........stooop med jeres fuglebilleder eller jeg kommer og
>ringmærker jer med jeres bigma/bazzogma/........Arrrggggh!

Hmm kan du ikke bare springe de indlæg over, der er jo ingen der
tvinger dig til at kigge.

Her er nogle piger:

http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=PrivateCarnival1.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival1.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival2.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival3.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival4.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival5.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival6.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival7.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival8.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival9.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival10.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival11.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival12.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival13.jpg
http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=carnival14.jpg

Pas på nogle bær fjer LOL

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.

Fra : Ole

Dato : 07-03-05 17:38

Tommy Jensen wrote:

> Hmm kan du ikke bare springe de indlæg over, der er jo ingen der
> tvinger dig til at kigge.

Bare bevidstheden om at de er der gør, at jeg må tage Fontex som andre
tager en dyb indånding......

> Her er nogle piger:

> [...]

Hov hov - der er ingen grund til at blive seriøs

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-03-05 18:49

Tommy Jensen wrote:
> On Mon, 07 Mar 2005 16:50:55 +0100, Ole <olenospam@nospam.dk> wrote:

> Pas på nogle bær fjer LOL

De ligner lidt ferske kyllinger i en meget kold køledisk!

vh
jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 27/2/2004) ynkelige knipserier kan findes på

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-03-05 17:13

Ole wrote:

> Er der ikke nogle der fotograferer nøgne piger.................

Jow... kik her, dette site må være lige noget for dig.
http://www.eroticart.ws/photo.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole

Dato : 07-03-05 17:42

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Jow... kik her, dette site må være lige noget for dig.
> http://www.eroticart.ws/photo.htm

Ahhh. en lise for sjælen...Og så er der et par rigtigt gode iblandt....

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-05 17:19

"Ole" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjerboa........stooop med jeres fuglebilleder eller jeg kommer og
> ringmærker jer med jeres bigma/bazzogma/........Arrrggggh!

Det var så alt det positive, - Hvad har du ellers oplevet af negative ting

/Carsten

Fra : Ole

Dato : 07-03-05 17:45

alsingeren.dk wrote:

> Det var så alt det positive, - Hvad har du ellers oplevet af negative ting
>
> /Carsten

Havde glemt mit kamera i morges og jeg havde 15 mins spadseretur på vej
til arb. i naturen i det herligste vejr - kan det være værre?

Fra : Bo Bjerre

Dato : 07-03-05 18:38

"Ole" <olenospam@nospam.dk> wrote in message

> Havde glemt mit kamera i morges og jeg havde 15 mins spadseretur på vej
> til arb. i naturen i det herligste vejr - kan det være værre?

-kom du forbi nogle smukke kvinder, eller var det "bare" fugle ?

Bo //

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-03-05 18:52

Bo Bjerre wrote:

> -kom du forbi nogle smukke kvinder, eller var det "bare" fugle ?

Det har nok været et par gamle sure "krager"...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole

Dato : 07-03-05 19:23

Bo Bjerre wrote:

> -kom du forbi nogle smukke kvinder, eller var det "bare" fugle ?
>
> Bo //

Ingen bare fugle eller kvinder, hulk

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 07-03-05 18:05

> [...]
> fjerboa........stooop med jeres fuglebilleder eller jeg kommer og
> ringmærker jer med jeres bigma/bazzogma/........Arrrggggh!

Hvad sker der, der er jo ingen fugle på din hjemmeside

Hehe, kunne ikke lade være

MVH
Thomas

Fra : Ole

Dato : 07-03-05 19:25

Thomas Pedersen wrote:

> Hvad sker der, der er jo ingen fugle på din hjemmeside
>
> Hehe, kunne ikke lade være
>
> MVH
> Thomas

Iført beskyttelsesdragt klonede jeg dem væk

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 08-03-05 14:18

> Iført beskyttelsesdragt klonede jeg dem væk

Som den ene Hane sagde til den anden.... Vil du med ned på fjerkræ
slagteriet og se på strip tease

M.V.H.....Benny..

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 08-03-05 21:30

Kære Ole, jeg er ked af at du har det så'n og vil derfor advare dig se ikke
her http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=130279. Når du har fået det
bedre så lær at dykke, under vandet er der meget få fugle.

/Henrik