Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Endnu flere fugle...
Fra : Peter Rongsted

Dato : 06-03-05 21:16

Når nu alle adnre offentligerer fuglebilleder, hvorfor skulle jeg så
holde mig tilbage. Det var jo dejligt vejr i dag, så jeg var i Zoo i
København med familie og venner. Mit nye Nikon D2x skulle jo også
luftes. Det meste af tiden sad der et AF-S 80-200 f/2,8 objektiv på
kameraet. Resultatet kan ses her: http://foto.rongsted.dk/

Der har sneget sig en enkelt tiger og en dyrepasser ind mellem
billederne.

Peter

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-03-05 12:25

"Peter Rongsted"
> [...]
> kameraet. Resultatet kan ses her: http://foto.rongsted.dk/
>
> Der har sneget sig en enkelt tiger og en dyrepasser ind mellem

Der er nogle goe imellem, dem der er skarpe kan jeg godt li',
tillykke med kameraet, det er en lækker sag..!! -max-

Fra : Peter Rongsted

Dato : 07-03-05 15:20

";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote:

>"Peter Rongsted"

>Der er nogle goe imellem, dem der er skarpe kan jeg godt li',
>tillykke med kameraet, det er en lækker sag..!! -max-

Jep det er et lækkert kamera. Men det er helt sikkert ikke et begynder
kamera. Jeg er gået direkte fra et D70 til D2x - og det er noget af et
spring. Det stiller helt sikkert større krav til fotografen! Jeg ved
faktisk ikke hvorfor
http://foto.rongsted.dk/slides/DSC_0116_edited-1.html ikke er skarp. Jeg
er næsten helt sikker på at kameraet var stillet på AF-C med alle
fukuspunkter og fucus priority og closest subject priority. Lukkertiden
var 1/1500s, så det er ikke fordi jeg rystede af kulde.

Lidt rystet var jeg dog. Kort forinden var objektivet blevet ramt af
remmene, som hænger efter fuglene - Så tæt på tilskurerne fløj de. Jeg
var ved at tage billede af den anden, da den ville forbi

Peter