Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Overføre billeder el. "lave til drev" på w~
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 06-03-05 10:08

Hejsa

Mine forældre har lige købt nyt camera, Canon PowerShot S1 IS. De har en
gammel win98 maskine, og før i tiden brugte de
http://www.breezesys.com/Downloader/ men den koster penge nu, og det gamle
program kan ikke finde det nye camera. Har I nogle ideer til et andet
program der virker under win98, eller en ide til hvordan man kan få cameraet
"lavet om til et drev" som i XP?

Fra den anden tråd har jeg fundet
http://www.nabocorp.com/cam2pc/freeware.php som jeg prøver næste gang jeg
kommer ud til dem, men tillader mig at spørge igen, da de andre foreslag
kræver, at cameraet virker som et drev.

mvh Frank

Fra : emj

Dato : 06-03-05 11:52

On Sun, 6 Mar 2005 10:07:38 +0100, "Frank K. Jensen"
<mia-frank@_nospam_stofanet.dk> wrote:

>Mine forældre har lige købt nyt camera, Canon PowerShot S1 IS. De har en
>gammel win98 maskine, og før i tiden brugte de
> [...]

der følger garanteret en cd-rom med det kamera, hvorpå der ligger en
USBdriver til kameraet.
Installer den og kameraet vi så dukke op som et nyt drev, når det
tilsluttes med kabel.
Ellers køb en kortlæser.
Hilsen emj

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 06-03-05 14:17

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> der følger garanteret en cd-rom med det kamera, hvorpå der ligger en
> USBdriver til kameraet.
> Installer den og kameraet vi så dukke op som et nyt drev, når det
> tilsluttes med kabel.

Også i win98? Vi har installeret CD'en, og det kommer ikke frem som drev
nemlig.

mvh Frank

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-03-05 12:07

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer ud til dem, men tillader mig at spørge igen, da de andre foreslag

+++++++++++++++++++++++

Hej Frank.

Fulgte der ikke et program med deres kamera ?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 06-03-05 14:20

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:422ae39d$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> +++++++++++++++++++++++
>
> Hej Frank.
>
> Fulgte der ikke et program med deres kamera ?

Jo, men det virker meget amatøragtigt, lidt underligt når det nu er et
Canon. F.eks. kan man sommetider kun læse halvdelen af div. tekster, fordi
teksten er for stor til vinduet.

mvh Frank

Fra : Petersen_Michael

Dato : 06-03-05 14:44

In news:422b0375$0$13744$ba624c82@nntp03.dk.telia.net,
> [...]

> Jo, men det virker meget amatøragtigt, lidt underligt når det nu er et
> Canon. F.eks. kan man sommetider kun læse halvdelen af div. tekster,

Prøv at ændre skærmopløsningen til noget større.
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 06-03-05 16:21

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:422b093b$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Prøv at ændre skærmopløsningen til noget større.

De kører 1024x768 og kan ikke køre højere opløsninger.

mvh Frank

Fra : emj

Dato : 06-03-05 17:28

On Sun, 6 Mar 2005 16:21:27 +0100, "Frank K. Jensen"
<mia-frank@_nospam_stofanet.dk> wrote:

>De kører 1024x768 og kan ikke køre højere opløsninger.

Hent en driver på
http://www.canon.dk/support/Driver_Download/

Hilsen emj