Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rollei blitz gives bort
Fra : Ivar Hesselager

Dato : 05-03-05 18:09

Jeg har en lille løs Rollei blitz (E 15 B) til mit forlængst bortkomne og
stærkt savnede Rollei 35 som jeg ikke har nogen anvendelse for. Den er
20 år gammel men virker godt nok.
Hvis nogen kan bruge den, må de få den. Den befinder sig på Århus-kanten.

Hilsen Ivar
--
Sendt med Operas banebrydende nyhedsgruppe-
og e-postklient: http://www.opera.com/m2/

Fra : Lotte M

Dato : 07-03-05 16:58

Ivar Hesselager skrev:
> [...]
> Den er 20 år gammel men virker godt nok.
> Hvis nogen kan bruge den, må de få den. Den befinder sig på Århus-kanten.

Jeg har også så'n en gammel Rollei, men har aldrig haft en blitz til
den - det kunne jeg da godt tænke mig
--
^~^ , Mange hilsner
('Y') ) Lotte M http://www.lotte-m.dk