Størrelse ?
Fra : Erik Isager

Dato : 27-05-01 21:45

Hej NG
2 opgaver !
Jeg har en hjemmeside med Frames; består af : top, menu, og main.
i en formmail, hvis den ikke er korrekt udfyldt, kommer en fejlmeddelelse i
"nyt vindue" , det er ok, men hvis den er korrekt udfyldt, kommer en TAK...
.... den kommer også i "nyt vindue" , den vil jeg gerne have ind i "main" ,
og så skal den helst erstatte den formmail der er i "main" ??

Denne Tak... ... kan jeg få den til at forsvinde efter X antal sek. . Gerne
at jeg bare laver sideskift efter X antal sec. .

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-05-01 22:56

Sun, 27 May 2001 22:45:20 +0200, skrev "Erik Isager"
<e.i@get2net.dk>:
>... den kommer også i "nyt vindue" , den vil jeg gerne have ind i "main" ,
>og så skal den helst erstatte den formmail der er i "main" ??

Jeg har ikke mulighed for at tjekke et cgiscript (og meget forstand på
det), men prøv med en af følgende:

Du har:
<base target=" self">
korrekt skal det være:
<base target="_self">, virker det ikke så prøv med:
<base target="_main">

Men desværre tror jeg ikke det er nok, men der sker ikke noget ved at
prøve.

>Denne Tak... ... kan jeg få den til at forsvinde efter X antal sek. . Gerne
>at jeg bare laver sideskift efter X antal sec.

På taksiden indsætter du følgende i <head>:
<META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="20;URL=ny_side.html">

20 er antal sekunder inden siden skifter.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark