Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pro Lowepro forhandler?
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 26-02-05 19:02

Jeg er på udkig efter en taske, der kan rumme en 12" bærbar, D70, et
ekstra obj, en flash og lidt løse stumper - uden at være alt for
"bunky". Den skulle gerne have en kvalitet og størrelse, hvor jeg gider
at slæbe på den hver dag.

De eneste bud jeg har fundet er Lowepro's stealth tasker. Jeg vil dog
gerne have lov til at opleve dem live inden jeg bruger en formue på
disse dyre tasker.

Nu har jeg været forbi en del forhandlere, men ingen har dem på lager.
De kan alle bestille dem hjem naturligvis, men ingen har dem i butikken.

Kender I nogen forhandlere i København, der har disse stående?

/JD

Fra : Ole

Dato : 26-02-05 20:01

Jimmy Damsgård wrote:
> [...]
> De kan alle bestille dem hjem naturligvis, men ingen har dem i butikken.
>
> Kender I nogen forhandlere i København, der har disse stående?

Spørg importøren. Der fik jeg anvisning her til Odense.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : KJ

Dato : 26-02-05 20:30

Ole <olenospam@nospam.dk> wrote:

> Spørg importøren. Der fik jeg anvisning her til Odense.

Af nysgerrighed, hvem henviste de til? De eneste jeg tidligere har
fundet med et nogenlunde udvalg er Japan Photo, og så electronic world
samt fotohandleren i rosengaardscenteret, der begge har en smule.

KJ

Fra : Ole

Dato : 26-02-05 21:43

KJ wrote:

> [...]
> fundet med et nogenlunde udvalg er Japan Photo, og så electronic world
> samt fotohandleren i rosengaardscenteret, der begge har en smule.

Byens eneste (?)tilbageværende rigtige fotohandler i Albanigade,
Fotolsen. Det blev i øvrigt en toploader zoom 1 - passer fint til D 70.
Og så har han B+W cirk.pol. ø 67 på lager (hvis ik´ jeg købte det sidste)

Fra : Mogens Hansen

Dato : 26-02-05 20:09

"Jimmy Damsgård" <xxx@xxx.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Kender I nogen forhandlere i København, der har disse stående?

Goecker (http://www.goecker.dk/) tæt på Nørrebro Station har et stort udvalg
af LowePro tasker.
De er leverandør til profesionelle - hvorvidt de sælger til private ved jeg
ikke.
Du kan da ringe og spørge om de har den ønskede taske hjemme.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Thomas Kjær

Dato : 27-02-05 00:10

On 2005-02-26, Jimmy Damsgård <xxx@xxx.dk> wrote:
> [...]
> ekstra obj, en flash og lidt løse stumper - uden at være alt for
> "bunky". Den skulle gerne have en kvalitet og størrelse, hvor jeg gider

Det kunne f.eks. også være Crumplers (som Goecker er blevet forhandlere
af) Puppet;

- <http://webshop.goecker.dk/vare/CRUPUP-002>

Crumpler har den fordel at deres design ikke ligefrem skriger "dyrt
udstyr" som f.eks. en LowePro taske gør.

> [...]
> De kan alle bestille dem hjem naturligvis, men ingen har dem i butikken.
>
> Kender I nogen forhandlere i København, der har disse stående?

Både Photografica og Goecker havde Stealth Reporter tasker sidst jeg
besøgte dem.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Steen Larsen

Dato : 27-02-05 00:15

In article <4220b9a2$0$283$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> [...]

> De kan alle bestille dem hjem naturligvis, men ingen har dem i butikken.
>
> Kender I nogen forhandlere i København, der har disse stående?

Stealth AW II er alt for stor til dit behov - tror jeg. Jeg har selv
haft en en kort overgang men for det første kan man ikke have kamera med
objektiv monteret i den og for det andet yder den ikke den bedste
beskyttelse og endelig er den altså temmelig stor.
Prøv at se på http://www.crumpler.dk. Der kan du bestille en Puppet som
præcis passer til dit behov. Hvis den ikke er stor nok har de en
Shrinkle som er lidt større og en Brians Hottub som er endnu større.

Fra : Peter Holm

Dato : 27-02-05 18:19

Jimmy Damsgård wrote:
> [...]
> butikken.
> Kender I nogen forhandlere i København, der har disse stående?

der er lige kommet en laptop udgave af Lowepros Trekker - Computrekker.
http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=292331&is=REG
Mon ikke det er den du skal have til kombinationen af kamera og bærbar.
Jeg kender den kun uden laptoprum, men det er i hvert fald en lækker taske.
Hvad den koster i DK og hvor, det ved jeg ikke.

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : jesper outzen

Dato : 27-02-05 20:01

Den koster ca 1500

du går ind her kan du se priser og forhandlere i dk
http://www.fovitech.dk/fotodok/lowe/index.htm

jesper o

Fra : Steen Larsen

Dato : 27-02-05 20:12

Den koster ca. 1.200 på http://photoshop.dk

Fra : Casper

Dato : 28-02-05 11:25

On Sun, 27 Feb 2005 18:19:05 +0100, "Peter Holm"
<phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kender den kun uden laptoprum, men det er i hvert fald en lækker taske.
>Hvad den koster i DK og hvor, det ved jeg ikke.

Jeg har selv CompuTrekker'en og er utrolig glad for den. Jeg har en
IBM Tænkeplade med 15" skærm og den kan lige være der. Så din 12" kan
snildt være der. Man kan ikke mærke at der ligger en laptop i den, når
man går med den, pga. det polstrede "skjold som er i ryggen. Jeg har
et Canon 20D med en 100-300mm monteret, 3 ekstra objektiver, lader,
kortlæser samt udstyr til laptop (lader, mus osv). Der er stadig 3 rum
ledige i den. Så store anbefalinger herfra.

Casper

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-02-05 11:36

Casper wrote:
> [...]
> snildt være der. Man kan ikke mærke at der ligger en laptop i den, når
> man går med den, pga. det polstrede "skjold som er i ryggen. Jeg har

Det kan man altså godt... Ihvertfald når det er en lille laptop der
ikke fylder rummet.

Min CompuTrekker er ubehagelig at have på ryggen i længere tid hvis
jeg har min IBM X23 i den.

Men stadig, det er rart at have muligheden for at medbringe en
laptop, og det _er_ en dejlig taske med god plads.

Jeg kunne nu godt tænke mig at forlommen havde lidt mere plads så
man kunne få plads til en weekend's tøj i den, det kniber sgu lidt
:)

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Casper

Dato : 01-03-05 10:31

On 28 Feb 2005 10:35:43 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]

>Men stadig, det er rart at have muligheden for at medbringe en
>laptop, og det _er_ en dejlig taske med god plads.

Hmm... Jeg kan ikke mærke forskel om R50'eren ligger i tasken eller ej
(udover vægten!), så det må jo være "størrelsen der gør det".

>Jeg kunne nu godt tænke mig at forlommen havde lidt mere plads så
>man kunne få plads til en weekend's tøj i den, det kniber sgu lidt

Enig. Men så ville tasken vist blive kæmpe stor... Jeg bruger den til
daglig som it-konsulent og jeg nyder at kunne have både
"arbejdsredskaber" og kamera med...

Casper

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-03-05 10:43

Casper wrote:
> Hmm... Jeg kan ikke mærke forskel om R50'eren ligger i tasken eller ej
> (udover vægten!), så det må jo være "størrelsen der gør det".

Så skal jeg nok bare have noget med den størrelse næste gang jeg
skal have en laptop ;)

> Enig. Men så ville tasken vist blive kæmpe stor... Jeg bruger den til
> daglig som it-konsulent og jeg nyder at kunne have både
> "arbejdsredskaber" og kamera med...

Nåh, det er da bare et spørgsmål om at lommen kunne udvides lidt
mere end den kan som standard.. Så ville tasken kun blive større når
man brugte det :)

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!