Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Købes: Kenko 2xteleconverter MC7
Fra : Kim Meineche

Dato : 21-02-05 21:37

Hej Alle på dk.fritid.foto!

Kenko 2x AF Teleplus MC7 Teleconverter for Nikon AF-I & AF-D købes!

Da teleconverteren skal bruges i forbindelse med
undervandsfotografering og derfor skal passe sammen med en såkaldt
portextension-ring, mv... SKAL det være omtalte fabrikat og model!

Prisen i USA er 125$, hvilket jeg også godt vil betale for en brugt,
hvis den ser ud og fungere som en ny. Så sparer jeg nemlig både told,
moms og forsendelse og forhåbentlig synes du også du får en rimelig
pris for et stykke fotogrej du alligevel gerne vil af med!

Skulle du være i tvivl om det er den rigtige model du har, så kige
evt. her:
http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=63680&is=REG

Henvendelse til Kim Meineche på 51 80 69 38

www.photosub.dk

Fra : Kim Meineche

Dato : 21-02-05 21:44

UPS... min forespørgsel hører selvfølgelig til i
dk.marked.privat.foto!

UNDSKYLD!

Kim Meineche

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-02-05 21:44

Kim Meineche wrote:
> Hej Alle på dk.fritid.foto!
>
> Kenko 2x AF Teleplus MC7 Teleconverter for Nikon AF-I & AF-D købes!

Mon ikke du får bedre held med en handel på dk.marked.privat.foto?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se