Mc kluns
Fra : Steen Johansen

Dato : 27-05-01 20:34

Er Mc kluns og hjelme væsentligt billigere i Tyskland?
MvH Steen

Fra : Jan Petersen

Dato : 27-05-01 22:44

> Er Mc kluns og hjelme væsentligt billigere i Tyskland?
> MvH Steen

Kommer an på hvad du går efter! Hjelme ca. 10-20% hvilket nok også gælder
for mærkevarene.

Men så ligger der jo selvfølgelig også mulighederne i de store kæders egne
mærker (Gericke, Louis, Polo ...).

Jeg kører selv i en Gericke "All Season" voyagerjakke. Stadig udmærket efter
4. år. Og den kan tåle vand.

Mvh Jan Petersen

Fra : Armand

Dato : 28-05-01 00:28

Steen Johansen <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en
> Er Mc kluns og hjelme væsentligt billigere i Tyskland?

Kort og på udenlandsk: "Nah klar!"

--
Armand.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 28-05-01 10:03

Steen Johansen <steen.belle@post.tele.dk> wrote in article
<9erkv8$r98$1@news.inet.tele.dk>...
> Er Mc kluns og hjelme væsentligt billigere i Tyskland?
> MvH Steen

Tag til Cypern min ven.

Moms på 6 % , de ting jeg så på, AGV hjelme, støvler osv kostede ca.
halvdelen af danske priser.
Nicosia skulle have det største udvalg, men de små forretninger rundt om
kan skaffe alt med et par dages varsel.
Det kan næsten betale turen hvis man skal have fuld udrustning.
--
Søren