Lange fil-navne på ftp server
Fra : Johnni Rindom

Dato : 27-05-01 20:36

Hejsa NG,

jeg har et problem som jeg håber at kunne få hjælp til. Jeg har netop
installeret novell's egen ftp server på min Netware 5 server. Det hele kører
fint med den ene undtagelse at når man connecter igennem ftp så er
understøttelsen af lange filnavne væk. Men det er vel og mærke kun når man
gør det gennem ftp.

håber jeg har gjort mig selv forståelig

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 28-05-01 20:43

Hejsa
Prøv at loade "long" namespace, så skulle det hele rulle igen ;)

PS. mange steder står der beskrevet at man skal loade NFS namespace for at
kunne overskride 8x3, men da ftpserveren til henholdsvis 5.0 og 5.x idag
understøtter long namespace behøves dette ikke mere, og hvem kører ikke med
long namespace ???

/Kasper