Jpg i Forte Agent
Fra : per

Dato : 27-05-01 20:26

Hvordan sætter jeg Forte agent op så den kan vise binære filer som har
mellemrum i filnavnet.

Feks. foto 1 .jpg så skal jeg save filen og se den i Acdc

Hedder filen foto1.jpg er der ingen probleme med at se den i
forteagent. med Acdc..

PH-BYG v/Per Hansen

Fra : CHRistian

Dato : 29-05-01 17:50

per <phbyg@privat.dk>'s posting:

>Hvordan sætter jeg Forte agent op så den kan vise binære filer som har
>mellemrum i filnavnet.

Faldt lige over noget i alt.usenet.offline-reader.forte-agent, som
måske kan hjælpe dig på vej til en løsning:

--
Virus... en rigtig hex (16^2 tal)...
5369672E2069206865616465726E653F2048766F72666F723F0D0A4167656E7420657220

Fra : per

Dato : 29-05-01 18:27

Det ser ud til at virke. så jeg takker og bukker.

icq 8212837

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 30-05-01 17:17

On Sun, 27 May 2001 21:26:19 +0200, per <phbyg@privat.dk> wrote:

> [...]
>
>Feks. foto 1 .jpg så skal jeg save filen og se den i Acdc
>
>Hedder filen foto1.jpg er der ingen probleme med at se den i

Prøv at gå ind i "Option", "general Preferences" og vælg fanbladet
"MIME Types".

Marker nu den type attachment (hej "jpg"). Kig nu på de to hvide
felter der er ender vinduet hvor du har markeret "jpeg/jpg".

I den øverste skal der stå typen (her "jpg,jpeg"). Hvis der står noget
i den nederste, så slet det (marker det og tryk på delete på
tasteturet). Luk nu vinduerneved at trykke OK, så skulle det virke.

Jeg kan ikke huske om du skal lukke Agent ned før det virker, prøv
uden, ellers luk Agent og åbn den igen.

Poul Erik

--
==__o