Næsten original honda ! Men hvor finder je~
Fra : Jabu

Dato : 27-05-01 19:59

Så er min gamle Honda CB750 K6'er, meeget tæt på at være original.
Det vil sige at fysisk (skærme, tank og sæde osv) skulle ihvertilfælde være
det, set bort fra min 4-i-1'er.
Det er nu kun småting der mangler, dvs jeg skal male forlygten blank-sort og
instrumenterne fløjels-sort, og min forchromede baggaffel burde også have en
gang blank-sort, men slipper pga de flotte udseende. Men så til mit dilemma,
jeg har ledt med lys og lygte efter gaffelbensgummidimser (eller hvad de nu
end hedder, det er dem der er formede som fjedre!), men syntes ikke at kunne
finde nogle. så hvis nogle ved hvor man kan købe sådanne stumper, så er jeg
meget interesseret. Og hvis der er nogle der har billeder, eller ved hvor
man kan finde dem af originale Honda CB 750 Four fra 70'erne, vil jeg også
være meget taknemmelige (jeg skal jo se hvad jeg ellers mangler

MCH Jeppe Gloslunde MC.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-05-01 20:59

Prøv http://www.davidsilverspares.co.uk/

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 27-05-01 22:18

Jabu <g-mc@mail.wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9erioc$gp7$1@sunsite.dk...
> [...]
> man kan finde dem af originale Honda CB 750 Four fra 70'erne, vil jeg også
> være meget taknemmelige (jeg skal jo se hvad jeg ellers mangler

Send mig din snailmailadresse jeg har en plakat med K6eren og de
gummimuffedisser er dem der sidder fast på de forcromede lygteøere tro mig
de er sgu svære at finde, næsten lige så slemt som at finde de originale 4 i
4 udstødninger.. men hvis du ellers mangler noget har jeg en masse
liggende.

Steno
GL1100 1982
CB750 K6 1976

Fra : Allan Bojesen

Dato : 27-05-01 22:38

> [...]
jeg også
> være meget taknemmelige (jeg skal jo se hvad jeg ellers mangler

Hej Jeppe
Tillykke med den. Det er jo ren nostalgi at der kommer flere af de
gamle cykler på gaden
Jeg smider lige nogle links til relevante sites. Hvad der findes af
billeder af K6 har jeg ikke undersøgt, men et eller andet sted skal du
jo starte.
http://www.sohc4.net/
http://www.cbfourclub.de/
http://www.cb750four.de/