Imac 600 SE CD-RW
Fra : Rasmus Solmer Erikse~

Dato : 27-05-01 19:12

Hej
Jeg har købt ovenstående Macintosh og har rigtigt glædet mig til at komme i
gang med at bruge den. Men under en flytning blev installationscderne
beskadiet så de nu er ubrugelige. Nuvel, jeg låner en Macos 9.1 af en ven,
men denne vil ikke installere på min computer.
Det viser sig at det eneste jeg kan bruge er en special version af 9.l som
Apple åbenbart har "flækket" sammen til nettop denne computer.
Hvad værre er at de forlanger 1500 kr. + moms og forsendelse for et nyt sæt
CD´er og at jeg skal vente i 6 uger før de kommer.

Hvad skal jeg gøre ??? Er der nogen der ligger inde med et komplet
installationssæt til en Imac 600 SE CD-RW ??

Mange frustrerede hilsner
Rasmus Eriksen
Østerbro

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-05-01 00:33

Rasmus Solmer Eriksen <pbk811@bergsoe.dtu.dk> wrote:

> Hvad skal jeg gøre ???

Kan du evt. bruge Apples "up to date" tilbud (Gratis OSX)?

se:

http://www.apple.com/macosx/uptodate/

/Martin

Fra : Rasmus Solmer Erikse~

Dato : 29-05-01 11:41

Øv øv
Jeg har købt min Imac 10 dage for tidligt til det ;-((

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-05-01 22:01

Rasmus Solmer Eriksen <pbk811@bergsoe.dtu.dk> wrote:

> Øv øv
> Jeg har købt min Imac 10 dage for tidligt til det ;-((
> "Martin Bredthauer" <mb@talent.dk> skrev i en meddelelse

Og jeg købte min Cube om lørdagen... hvor tilbudet kom om mandagen...
typisk!

--
René