Foto
IBM760 5420
Teil 3020
sommerkurser
Fra : Lærke Borch Posselt

Dato : 27-05-01 18:21

Hej NG!
Jeg søger et godt fotokursus i sommerferien. Jeg forestiller mig et forløb
på ca. 2 uger. Jeg er en 17-årig pige fra Vestjylland, og mit motiv er
derfor hovedsageligt naturen. Det behøver dog ikke at være emnet.

Jeg har tænkt på, om fotojournalistskolen holder nogle sommerkurser .? Jeg
tænkte at nogle af jer måske vidste noget om det .

Venligst,
Lærke.

Fra : Søren Blom

Dato : 27-05-01 23:06

Prøv at få fat i fællekataloget far Højskolerne. I det kan du se hvor du har
mulighed for at tage nogen korte sommerkurser i foto.
Jeg kan desværre ikke lige nævnte nogen højskoler som er specielt rette imod
foto, men der skulle være en eller to.
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Michael N. Steen

Dato : 27-05-01 23:22

Lærke Borch Posselt <borchposselt@dadlnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9OaQ6.341$Qh1.5984@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Jeg har tænkt på, om fotojournalistskolen holder nogle sommerkurser .? Jeg
> tænkte at nogle af jer måske vidste noget om det .

Vrå Højskole har 2 kunstkurser à 1 uges varighed. De ligger i forlængelse
af hinanden, så de kan måske kombineres. De reklamerer med foto, men jeg
ved ikke hvor meget det fylder på skemaet. Prøv evt. at spørge.
Website: http://www.98981010.dk/

Mvh
Michael Steen

Fra : Rune Baess

Dato : 27-05-01 23:44

"Michael N. Steen" <m.steen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> af hinanden, så de kan måske kombineres. De reklamerer med foto, men jeg
> ved ikke hvor meget det fylder på skemaet. Prøv evt. at spørge.

Jeg har lige handlet grej med en fotolærer fra Vrå højskole.
Vi snakkede optikker og film i en god halv time over telefonen, inden vi kom
til sagen (eller var det efter), og han virkede som en god kompetent
lærer...

Rune