"Hyggeligt" husnummer og postkasse
Fra : Bettina&Fillip

Dato : 08-05-05 18:37

Hej NG

Jeg bor i kolonihave og kunne godt tænke mig et hyggeligt husnummer. For at
undgå misforståelser er det udseenet jeg går efter
Jeg har set at man kan få nogle firkantede nogle med blå baggrund og hvidt
tal (jeg har nummer 1). Det ser ud som om de er emaljerede?

Ved i hvor disse kan købes eller kender i andre der også er kønne og enkle?
Og ved hvor de kan købes?

Det samme gælder med en postkasse?

Har tit set efter en lille alm rød postkasse, men når jeg er ude at handle
ser jeg kun de galvaniserede osv.

Har i også et godt sted at købe en hyggelig postkasse?

Mvh

fillip

Fra : Calle.

Dato : 08-05-05 18:51

Bettina&Fillip wrote:
> [...]
> hvidt tal (jeg har nummer 1). Det ser ud som om de er emaljerede?
>
> Ved i hvor disse kan købes eller kender i andre der også er kønne og

Har kan de købes hos den lokale skomager
--
Calle.

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 08-05-05 19:31

"Bettina&Fillip" <bettina.fillipnospam@kkgaard.telelet.dk> skrev i en
meddelelse news:427e4e2c$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg har set at man kan få nogle firkantede nogle med blå baggrund og hvidt
> tal (jeg har nummer 1). Det ser ud som om de er emaljerede?

Det er vist dem her:

http://www.cornelius-hansen.dk/b.em.husnr.skilte.htm

--
Mvh. Renate
____________________________

Fra : Bettina&Fillip

Dato : 08-05-05 20:54

"Renate Jacobsen" wrote:

> Det er vist dem her:
>
> http://www.cornelius-hansen.dk/b.em.husnr.skilte.htm

Også lige nøjagtigt. Tak for hjælpen.

Venligst

Fillip

Fra : Trekroner

Dato : 09-05-05 17:26

> [...]
> Jeg har set at man kan få nogle firkantede nogle med blå baggrund og hvidt
> tal (jeg har nummer 1). Det ser ud som om de er emaljerede?

Jeg har selv købt ved: http://www.danskemaljedesign.dk

Skiltene er flotte, og ikke så dyre....

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : Bettina&Fillip

Dato : 09-05-05 22:48

"Trekroner" wrote:

> Jeg har selv købt ved: http://www.danskemaljedesign.dk
>
> Skiltene er flotte, og ikke så dyre....

Takker, jeg har lige mailet for en pris på et helt almindeligt firkantet med
blå baggrund og nummer 1 som tal.

(Synes 400,- er lige i overkanten).

Melder tilbage med et svar omkring pris.

Mvh

Fillip

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 10-05-05 00:53

On Mon, 9 May 2005 23:47:31 +0200, "Bettina&Fillip"
<bettina.fillipnospam@kkgaard.telelet.dk> wrote:

>Takker, jeg har lige mailet for en pris på et helt almindeligt firkantet med
>blå baggrund og nummer 1 som tal.
>
>(Synes 400,- er lige i overkanten).

Her er emalje-husnumre til en noget billigere penge - 228 kr. (inkl
porto).

http://www.nordhjem.dk/product.asp?product=2498

Lars