Granit på badeværelset
Fra : SHM

Dato : 07-05-05 18:23

Hej

Er der nogen, der har erfaring med granit gulv-fliser på badeværelser?

Hilsen
SHM

Fra : Morten DH

Dato : 08-05-05 13:27

"SHM" <mikaelsen.smed@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der har erfaring med granit gulv-fliser på badeværelser?

Hvad vil du vide?

Fra : SHM

Dato : 08-05-05 14:24

Hvordan det er at holde rent / gøre rent.
Bliver der store kalkrender? osv.

Fra : Morten DH

Dato : 09-05-05 15:46

> Hvordan det er at holde rent / gøre rent.
> Bliver der store kalkrender? osv.

Det er ikke meget sværere end glaserede fliser synes jeg - blot skal du
huske at mætte fliserne inden du begynder at hælde vand på (det gøres med
stenolie eller lignende - din fliserforhandler har sikkert noget han gerne
vil sælge dig).

Jeg har valgt store fliser for at få færre fuger da det er fugerne der er
sværest at holde rene - man skal så lige lære at gulvet altså er lidt
glat...

Endelig kan granit tåle en del skrappere rengøringsmiddel end fx marmor - og
så er granit (efter min mening) noget af det flotteste... jeg har Black
Galaxy granit på gulvet, også i brusekabinen, og regelmæssig aftørring og
rengøring klarer det meste