Fjernstyrede persienner
Fra : Nicholai

Dato : 07-05-05 08:29

Nogle der kender til en producent af disse ? Evt en forhandler ?

Syntes ikke jeg umidlbart kan finde nogle der "skilter" med det.

//Nicholai

Fra : F.Hansen

Dato : 07-05-05 08:47

"Nicholai" <nicholai@> skrev i en meddelelse
> Nogle der kender til en producent af disse ? Evt en forhandler ?
>
> Syntes ikke jeg umidlbart kan finde nogle der "skilter" med det.
>
> //Nicholai

Faber http://www.faber.dk/Default.asp?ID=4396

Finn

Fra : Thomas

Dato : 07-05-05 20:13

"F.Hansen" <jerseycowdkNOSPAM@NOSPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Nicholai" <nicholai@> skrev i en meddelelse

> Faber http://www.faber.dk/Default.asp?ID=4396
>
> Finn

Hej

Faber persienner kan fjernbetjenes via B&O fjrnbetjening. De har dog også
deres egen fjernbetjening hvis man ikke har B&O. Man kan også få dem så de
kan styres fra computeren.

Thomas